سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 20882

این كنفرانس مجال است تا ملت‌ها، دولت‌ها و سازمان‌های فعال در عرصه درمان و گردشگری گرد هم آمده و ساز و كارها و راهبردهای مناسبی را برای توسعه گردشگر سلامت و شبكه‌سازی در این عرصه گسترش دهند.

 سلامت نیوز:رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: با توجه به ظرفیت بالای كشور در ارائه خدمات پزشكی استاندار به بیماران خارجی در دستور كار دولت قرار دارد.

به گزارش فارس حمید بقایی در پیامی كه به نخستین كنفرانس گردشگری سلامت كشورهای اسلامی در مشهد ارسال كرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ برخورداری از بخش خصوصی كارآمد و توانمند وجود پزشكان متعهد و متخصص ایرانی و همچنین مراكز درمانی مجهز و معتبر با استاندارهای جهانی ارائه خدمات به روز با حداقل هزینه‌های درمان و بسیاری از توانمندی‌های بالقوه دیگر برنامه‌ریزی گسترده در زمینه توسعه گردشگری درمانی و سلامت در حوزه كشورهای اسلامی را در دستور كار خود قرار داده است.

وی اضافه كرد: بی‌شك شناسایی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های كشورهای اسلامی در زمینه‌های علمی و تخصصی مرتبط، دستیابی به استانداردهای كیفی قابل قبول این كشورها، تبادل تجربیات موفق در زمینه گردشگری درمانی و سلامت و شناخت نیازها و انتظارات گردشگران سلامت و درمانی در كشورهای میزبان از جمله اهداف نخستین كنفرانس گردشگری سلامت كشورهای اسلامی است.

وی گفت: این كنفرانس مجال است تا ملت‌ها، دولت‌ها و سازمان‌های فعال در عرصه درمان و گردشگری گرد هم آمده و ساز و كارها و راهبردهای مناسبی را برای توسعه گردشگر سلامت و شبكه‌سازی در این عرصه گسترش دهند.

در مراسم افتتاحیه نخستین كنفرانس گردشگری سلامت كشورهای اسلامی هیچ یك از مسئولان وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی حضور نداشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha