دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 209217

یک پژوهش جدید، میزان گریه نوزادان را در کشورهای مختلف نشان می‌دهد.

نوزادان در کدام کشور بیشتر گریه می‌کنند؟

سلامت نیوز: یک پژوهش جدید، میزان گریه نوزادان را در کشورهای مختلف نشان می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم از وبسایت روزنامه گاردین؛ بر اساس یک پژوهش که به تازگی منتشر شده است، نوزادان انگلیسی بیش از نوزادان در دیگر کشورهای صنعتی گریه می کنند.

انگلیس بهمراه کانادا، ایتالیا و هلند بالاترین رتبه‌ها را در نمودار دانشمندان درخصوص گریه نوزادان در اختیار دارند.

پژوهشگران تحقیقات خود را بر روی حدود 8700 نوزاد از کشورهای مختلف انجام دادند تا بتوانند چگونگی ابراز احساس ناراحتی نوزادان در 12 هفته اول زندگی را درک کنند.

در این بین، نوزادان انگلیسی بالاترین سطح گریه را از آن خود کردند. پس از آن ، ایتالیا، کانادا و هلند قرار گرفتند. این در حالیست که دانمارک، آلمان و ژاپن ، پایینترین سطح گریه نوزادان را در اختیار داشتند.

بطور میانگین، هر نوزاد در دوهفته اول، روزانه حدود دو ساعت گریه می کند.

این روند در 6 هفته اول، در بالاترین میزان روزانه حدود 2 ساعت و 15 دقیقه و پس از آن، روند کاهشی تا سطح یک ساعت و 10 دقیقه در روز را خواهد داشت.

بیشترین سطح کولیک (قولنج) – که باعث گریه بیش از 3 ساعت در روز و دست‌کم 3روز در هفته می شود – در 28 درصد نوزادان 1 تا 2 هفته ای در انگلیس، 34.1 درصد در 3 تا 4 هفته ای ها در کانادا و 20.9درصد در 8 تا 9 هفته ای ها در ایتالیا مشاهده شد. کمترین کولیک در دانمارک با 5.5 درصد و آلمان با6.7 درصد درنوزادان 3 تا 4 هفته ای گزارش شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha