معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با قدردانی از خدمات مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس گفت: کار در عرصه محیط زیست همراه با چالش ها و دغدغه های فراوان و نیازمند مدیران مدبر، وفادار، هوشمند و با درایت و تدبیر است.

ابتکار: کار در عرصه محیط زیست نیازمند مدیران با درایت است

سلامت نیوز: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با قدردانی از خدمات مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس گفت: کار در عرصه محیط زیست همراه با چالش ها و دغدغه های فراوان و نیازمند مدیران مدبر، وفادار، هوشمند و با درایت و تدبیر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار روز دوشنبه در آیین وداع با شادروان حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس در شیراز افزود: مدیرانی مانند مرحوم دکتر ولوی در عرصه محیط زیست صادقانه و وفادارانه حضور یافتند و خدمت کردند ، آنها به آرمان های محیط زیست وفادار ماندند و از حقوق عمومی و انفال حفاظت کردند.
معاون رئیس جمهوری گفت: عرصه محیط زیست هر سال شاهد از دست دادن نیروهایی خدوم و وفادار و صادق و شهادت محیط بانانی ایثارگر و با پشتکار است، این نیروها سرمایه های اجتماعی جامعه ما هستند.
وی ادامه داد: ارزش کار افرادی که جان خود را برای حفظ محیط زیست از دست می دهند و سلامتی خود را فدا می کنند بسیار زیاد است.
ابتکار با تجلیل از مدیرکل فقید محیط زیست فارس گفت : دکتر ولوی در دوران خدمت منشا خدماتی بسیار بود ، خدماتی دانش محور و خرد محور ، تحول در عرصه مناطق حفاظت شده مبتنی بر دانش ، تحول در شناخت تنوع زیستی و تحول در حوزه مطالعات علمی تالابها بخشی از خدمات این مدیر خدوم و وفادار به محیط زیست بوده است .
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با عرض تسلیت به خانواده مرحوم ولوی و تسلیت به همه خدمتگزاران به محیط زیست گفت : امید است راه متعالی این مدیر خدوم و وفادار ادامه یابد و ما شاهد شکوفایی بیشتر در عرص های زیست محیطی و تربیت مدیران صادق و فداکار باشیم و محیط زیست همواره از وجود افراد با ارزش و دانشمند و مدیران والا بهره مند باشد .
استاندار فارس نیز دراین آیین گفت: خوشا به حال افرادی که وقتی چشم از جهان فانی فرو می بندند جامعه را متاثر می کنند ، خدمات چنین افرادی موجب شده است که مردم و همه افرادی که به نوعی با آنها سرو کار داشته اند در اندوه از دست دادنشان باشند .
سید محمدعلی افشانی افزود: برتری دادن منافع جمعی و منافع استان بر منافع فردی و قومی از جمله ویژگی های مرحوم دکتر ولوی بود که ویژگی ستودنی محسوب می شود.
وی اظهار کرد: خدمت صادقانه در عرصه حفظ محیط زیست سبب ماندگاری وی برای همیشه دراذهان مردم و دوستداران طبیعت فارس شد.
دراین آیین، پیکر مرحوم ولوی با حضور اقشار مختلف مردم، مدیران استان و برخی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تشییع و برای خاکساپاری به زادگاهش واقع در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویر احمد منتقل شد.
دکتر حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین در اثر عارضه قلبی درگذشت.
وی اهل استان کهکیلویه و بویراحمد بود و در آخرین روزهای حیات با حمایت از کمپین ملی نه به ریختن زباله ، عموم مردم را به حفظ محیط زیست و طبیعت فراخوانده بود.
وی مسئولیت هایی مانند معاونت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را در کارنامه داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha