عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور به‌روز شدن پرداخت مطالبات پرستاری را مهم‌ترین وظیفه مسئولان پرستاری کشور در سال ۹۶ برشمرد و افزود: هم‌چنین پیگیری اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سقف کارانه‌ها باید سرلوحه کاری مسئولان پرستاری کشور باشد.

به‌روز شدن پرداخت مطالبات پرستاری مهم‌ترین وظیفه مسئولان پرستاری کشور در سال ۹۶

سلامت نیوز: عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور به‌روز شدن پرداخت مطالبات پرستاری را مهم‌ترین وظیفه مسئولان پرستاری کشور در سال ۹۶ برشمرد و افزود: هم‌چنین پیگیری اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سقف کارانه‌ها باید سرلوحه کاری مسئولان پرستاری کشور باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری،حمید سالاری با آرزوی سالی پرخیر و برکت برای جامعه پرستاری کشور و با استعانت از خداوند متعال در جهت تحقق سلامت جامعه و بهروزی و بهبودی برای همه پرستاران اظهار کرد: خوشایندترین اتفاق در سال گذشته تصویب تعرفه خدمات در منزل پرستاری در شورایعالی بیمه بود و ناخوشایندترین اتفاق محقق نشدن همه مطالبات سال‌های اخیر جامعه پرستاری است.

وی اظهار امیدواری کرد سال جدید سالی خوب در جهت ارتقاء خدمات پرستاری و خدمات با کیفیت به مردم و بیماران و نیز توجه بیشتر مسئولان به موضوع پرستاری باشد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha