یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 210413

پدر الینا فروتن گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده الینا که قرار بود ساعت 11 ظهر امروز یکشنبه 27 فروردین ماه در شعبه 102 دادگاه کیفری دو گرگان برگزار شود، به دلیل عدم حضور دو پزشک متهم برگزار نشد.

اولین دادگاه رسیدگی به پرونده الینا برگزار نشد

سلامت نیوز:پدر الینا فروتن گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده الینا که قرار بود ساعت 11 ظهر امروز یکشنبه 27 فروردین ماه در شعبه 102 دادگاه کیفری دو گرگان برگزار شود، به دلیل عدم حضور دو پزشک متهم برگزار نشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حسین فروتن اظهار کرد: اولین جلسه رسیدگی به پرونده دخترم که قرار بود امروز در شعبه 102 دادگاه کیفری دو گرگان به ریاست قاضی فیروزآبادی برگزار شود، به دلیل عدم حضور دو پزشک متهم برگزار نشد.

وی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه سال گذشته که این اتفاق برای دخترم افتاد هر روز پیگیر احیای حق خودمان هستیم، افزود: در این مدت کسی با ما همکاری نکرد و تنها دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با ما همکاری و همدردی کرد. از دستگاه قضائی می خواهیم با جدیت پرونده دخترم را پیگیری کنند و تصور کنند این اتفاق برای فرزند خودشان افتاده است.

پدر الینا با تاکید بر اینکه باید به این موضوع رسیدگی شود تا کودکان دیگری به دلیل قصور پزشکی جان خود را از دست ندهند، تصریح کرد: بعد از اتفاقی که برای دخترم افتاد، زمانی که دیدند من پیگیر کارها هستم، بیمارستانی که این اتفاق رخ داد را مجهز به دوربین مدار بسته و تجهیزات نو کردند.

وی در خصوص وضعیت روحی همسرش بعد از این اتفاق گفت: از روز حادثه تا چند روز پیش زبانش بند آمده بود و در این مدت هر هفته همسرم را نزد دکتر می برم. عکس دخترم را در تمامی دیوارهای خانه چسبانده و دائما بی قراری می‌کند. خودم نیز به دلیل آنکه پیگیر کارهای دخترم بودم، از کاری که در منطقه سعادت آباد تهران داشتم، اخراج شدم.

 الینا فروتن دختر 6 ساله گرگانی که 13 اردیبهشت سال 95 برای عمل جراحی لوزه به بیمارستان طالقانی گرگان مراجعه کرده بود، بعد از انجام عمل جراحی به کما رفت و بعد از گذشت چند ماه، در تاریخ 23 مرداد ماه 95 دار فانی را وداع گفت. بعد از این ماجرا تیم ویژه وزارت بهداشت برای بررسی دقیق این موضوع به بیمارستان طالقانی گرگان اعزام شدند. بر اساس نظریه کارشناسی هیات بدوی نظام پزشکی در پرونده الینا، جراح تبرئه و دیگر عوامل کادر درمانی مقصر شناخته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha