سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه اتوبوس گردشگران در شیراز، لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده را علت این سانحه عنوان کرد و بر لزوم تامین امنیت گردشگران تاکید کرد.

علت تصادف اتوبوس گردشگران آلمانی اعلام شد

سلامت نیوز:نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه اتوبوس گردشگران در شیراز، لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده را علت این سانحه عنوان کرد و بر لزوم تامین امنیت گردشگران تاکید کرد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بهرام پارسایی اظهار کرد: عصر روز دوشنبه مینی بوس گردشگران خارجی از شیراز به اصفهان در حرکت بود که به دلیل بارندگی و لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده‌، خودرو از جاده منحرف شده و در نتیجه هجده نفر زخمی و دو نفر فوت شدند.
 
وی افزود: یک نفر از آسیب‌دیدگان از هموطنان ایرانی بوده که جراحت بیشتری داشته و به شیراز منتقل شده اما هفده نفر دیگر به صورت سرپایی در بیمارستان شهید مطهری مرودشت مداوا شدند.
 
پارسایی با اشاره به تلفات سالانه جاده‌ای در کشور، تصریح کرد: تورهای گردشگری باید از خودروهای ایمن استفاده کنند و آموزش‌های لازم را به رانندگان بدهند تا گردشگرانی که با اطمینان خاطر به کشور ما سفر کرده‌اند، امنیت و جانشان مورد حفاظت قرار بگیرد و این سوءتبلیغی برای صنعت گردشگری کشور نشود.

وی خاطرنشان کرد: البته عمدتا این فعالیت‌ها مربوط به بخش خصوصی است اما انتظار می‌رود نظارت بیشتری صورت بگیرد تا شاهد حوادث تاسف‌بار نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha