رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به این مطلب که تخریب پرستاری توهم نیست، گفت: این تهدیدات وجود دارد و عده ای می خواهند کمر پرستاری را بشکنند.

اعلام بی طرفی سازمان نظام پرستاری در انتخابات ریاست جمهوری

سلامت نیوز:رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به این مطلب که تخریب پرستاری توهم نیست، گفت: این تهدیدات وجود دارد و عده ای می خواهند کمر پرستاری را بشکنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر علی محمد آدابی روز چهارشنبه در اولین نشست شورای عالی نظام پرستاری در سال ۹۶، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز معلم و روز کارگر، اظهارداشت: خوشحالم از اینکه بگویم پرستاری، پله های رشد و ترقی و مطرح شدن به عنوان یکی از گروه های مرجع اجتماعی را طی می کند.

وی افزود: مصمم هستیم در راستای این نقش آفرینی در جامعه، با برنامه حرکت کنیم.

آدابی از ارائه الگوی «پرستار» به عنوان «انسان سرآمد» در کشور، به عنوان یکی از برنامه های سازمان نظام پرستاری در سال جاری نام برد و گفت: می خواهیم جایگاه و شان پرستاری را به لحاظ اجتماعی، فرهنگی و توسعه یافتگی، در جامعه برجسته نماییم.

وی با تاکید بر اینکه تحقق این امر نیازمند تلاش جمعی نمایندگان پرستاری است، تصریح کرد: برنامه نشاط و تندرستی پرستاران، که بزودی ابلاغ خواهد شد، یکی دیگر از طرح های سازمان نظام پرستاری در راستای ارتقای روحیه مشارکت جویی جامعه پرستاری است که دنبال می شود.

آدابی از طرحی برای تشکیل ۵۰۰ انجمن علمی، فرهنگی و حرفه ای در حوزه پرستاری زیر نظر سازمان نظام پرستاری خبر داد و افزود: دانشجویان، کارشناسان و اساتید پرستاری می توانند با تشکیل گروه هایی با حمایت سازمان نظام پرستاری، علاقه خودشان را به این موضوعات نشان بدهند.

وی همچنین بر حمایت مالی از انجمن هایی تاکید کرد که برنامه های آنها به تصویب رسیده باشد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور در ادامه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: سازمان ترجیح می دهد در این انتخابات بی طرف باشد و تنها به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای کمک کند.

به گفته آدابی، برخی نمی توانند جایگاه و اقتدار پرستاری ببینند و از همین رو، به دنبال تخریب و تضعیف این جایگاه هستند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به این مطلب که تخریب پرستاری توهم نیست، ادامه داد: این تهدیدات وجود دارد و عده ای می خواهند کمر پرستاری را بشکنند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha