رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: متاسفانه باغ‌های تهران در اختیار ۲۰ تا ۳۰ رانت‌خوار است. آنها باغ‌ها را از مردم خریداری کرده و در آن ساخت‌وساز می‌کنند.

مجوز برج‌سازی در تهران را چه کسی به ۴درصدی‌ها داده است؟

سلامت نیوز:رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: متاسفانه باغ‌های تهران در اختیار ۲۰ تا ۳۰ رانت‌خوار است. آنها باغ‌ها را از مردم خریداری کرده و در آن ساخت‌وساز می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از محمد حقانی درباره ارائه فهرست اموال شهردار تهران اظهار کرد: این اقدام آقای شهردار بسیار خوب است، اما بدون شک این عمل تضمین‌کننده نیست. معتقدم اگر کسانی دستی در بیت‌المال دارند و اهل ریخت و پاش هستند، معمولا اگر بخواهند سوءاستفاده کنند، می‌توانند به راحتی این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: به نظرم کسانی که از چراغ قرمز عبور می‌کنند، از هر راه دیگری هم می‌تواند؛ عبور کنند، بنابراین معتقدم ارائه فهرست اموال لازم است، اما کافی نیست.

حقانی در ادامه با اشاره به اینکه ادعای قالیباف مبنی بر جمعیت ۴ درصدی و ۹۶ درصدی گفت: به نظرم مهمترین سوال این است که این ۴ درصد زالو صفت که آقای شهردار از آن صحبت می‌کنند را چه کسی در تهران بوجود آورده است؟

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: متاسفانه باغات تهران در اختیار حدود ۲۰ الی ۳۰ نفر رانت‌خوار است و آنها این باغ‌ها را در تهران از مردم خریداری کرده و در آن ساخت‌وساز می‌کنند. مهمترین سوال این است که این تعداد ساخت‌وسازهای بلند مرتبه را چه کسی بوجود آورده است؟ قطعا این ۹۶ درصد در ساخت‌وساز این برج‌ها نقشی ندارند.

حقانی درباره راه‌اندازی سایت کارانه از سوی شهردار تهران گفت: وقتی هنوز نه به دار است و نه به بار نباید کاری را انجام داد. تا زمانی که هنوز اتفاقی نیفتاده و نتیجه انتخابات معلوم نیست، نباید سایت کارانه راه‌اندازی کنند. مسلما این یک اقدام تبلیغاتی است و براساس همان وعده ۵ میلیون شغلی است که آقای قالیباف اعلام کرده‌اند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به عقیده من کارانه یعنی کار تولید کردن نه اینکه از افراد نام‌نویسی کنند، برای اینکه به آنها کار بدهند. چه کاری قرار است به این افراد داده شود؟ راه‌اندازی این سایت در این مقطع زمانی قطعا جنبه تبلیغاتی دارد. به نظرم آقای شهردار باید صبر می‌کردند و پس از انتخابات اگر رییس جمهور شدند، بعد اقدام به راه‌اندازی چنین سایتی می‌کردند.

او با اشاره به وضعیت استخدام در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر ما در شهرداری نیروهایی را داریم که در شهرداری حضور دارند و حقوق دریافت می‌کنند، بدون اینکه کار خاصی انجام دهند. در حقیقت این‌ها افرادی هستند که سلیقه‌ای انتخاب می‌شوند و بعضا ما شاهد افرادی هستیم که بعضا حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha