شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 213055

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پی طرح موضوع خودروی برقی در مناظره تلویزیونی سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و اشاره ای که در این مناظره به رها شدن تولید خودروهای برقی شد، در پیامی توییتری واکنش نشان داد.

توییت ابتکار درباره خودرو برقی

سلامت نیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پی طرح موضوع خودروی برقی در مناظره تلویزیونی سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و اشاره ای که در این مناظره به رها شدن تولید خودروهای برقی شد، در پیامی توییتری واکنش نشان داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیروز در مناظره گفت: خودرو برقی را بردیم آقای روحانی سوار شد بعد مجوز واردات از ژاپن داد.


محمدحسین انصاری از مدیران پروژه خودروی برقی مورد اشاره با انتشار عکسی، واکنش فوری به حرف‌های این نامزد انتخابات داشت و در توئیتر نوشت: این خودرو رو ما (#پاراکس_موتور) ساختیم و الان هم با حمایت دولت داره مراحل پلاک گذاری و راه اندازی خط تولید رو میگذرونه.


پس از آن معصومه ابتکار نیز امروز نوشت: این همان خودرو برقی است که میرسلیم گفت رهایش کردید، اینها قبلا هم با علم کردن فرد جاعلی که مدعی اختراع خودرو برقی بود مدتها علیه من تبلیغ کردند.


دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران روز 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود و مردم به 6 نامزد این دوره رای خواهند داد.
خودرو برقی دوسرنشین یوز حاصل تلاش محققان شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و یکی از 900 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی است که طی سه سال اخیر رونمایی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در تاریخ 29 دی ماه 95 پس از پایان جلسه هیات دولت از این خودروی پاک و دوستدار محیط زیست بازدید و با آن رانندگی کرد.
این خودروی برقی با 130 سانتیمتر عرض و 2 متر طول، 400 کیلوگرم وزن دارد و می تواند با سه ساعت شارژ برقی، مسافت 200 کیلومتر را با سرعت 80 کیلومتر بپیماید.
معاون توسعه فناوری معاونت علمی ‌و فناوری ریاست ‌جمهوری نیز 15 فروردین ماه امسال در مراسم افتتاح دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران از رفع مشکل شماره‌گذاری خودروهای برقی در کشور خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha