به دنبال پیروزى حسن روحانى در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورى، مسئول بنیاد دیوار ۴٧ نامه‌اى براى رییس جمهور منتخب نوشت و از زبان نو راى‌هاى سندروم داون به رییس جمهور گفت: از شما رییس جمهور منتخب کشورم می‌خواهم حق بیمه افراد سندروم داون را رایگان کنید.

درخواست از رییس جمهور برای رایگان کردن حق بیمه مبتلایان به سندروم داون

سلامت نیوز: به دنبال پیروزى حسن روحانى در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورى، مسئول بنیاد دیوار ۴٧ نامه‌اى براى رییس جمهور منتخب نوشت و از زبان نو راى‌هاى سندروم داون به رییس جمهور گفت: از شما رییس جمهور منتخب کشورم می‌خواهم حق بیمه افراد سندروم داون را رایگان کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران پزشک، متن نامه دکتر آزاده عباس زاده به حسن روحانی بدین شرح است:

«سلام، جناب آقای دکتر روحانی

برخی نامه‌ها تصویریست. خواستم دو جفت از چشم‌های سندروم داونی‌هایی که دیروز با سختی‌های فراوان رفتند و به شما رای دادند را ببینید، فقط دو جفت.. چشم‌های نگران‌تر هم داریم، آن‌ها را خودم می‌بینم؛ فقط از شما یک چیز می‌خواهم، نه برای خودم، برای بچه‌های سندروم داون و آن هم پس از ده سال کوشش برای چهل و هفتی‌ها، برای بار اول یک چیز می‌خواهم؛ از شما رییس جمهور منتخب کشورم می‌خواهم حق بیمه افراد سندروم داون را رایگان کنید.

جناب آقای روحانی به بنده و دیوار چهل و هفت مجوز فعالیت کشوری دادید و من رفتم، رفتم در هفده استان کشور چشم‌ها را دیدم؛ چشم‌های نگران‌تر هم داریم، چشم‌های نگران بچه‌های من را آرام کنید.

از شما فقط همین را می‌خواهم آقای رییس جمهور.

با احترام و ادای تبریک و امتنان. راهتان پر قدرت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha