دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزاری مراسم سالگرد مرحوم کیارستمی در تالار امام علی (ع) این دانشگاه که پیشتر از سوی بهمن کیارستمی اعلام شده بود را تکذیب کرد.

توضیح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره برگزاری مراسم سالگرد "کیارستمی"

سلامت نیوز: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزاری مراسم سالگرد مرحوم کیارستمی در تالار امام علی (ع) این دانشگاه که پیشتر از سوی بهمن کیارستمی اعلام شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدت زیادی است که در تالار امام علی(ع) این دانشگاه هیچ برنامه‌ای برگزار نمی‌شود و شرایط تالار هم اکنون به گونه‌ای است که اصلا امکان برگزاری مراسم در آن وجود ندارد.

تالار امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از حدود یکسال پیش تحت تعمیرات قرار گرفته و بازسازی آن تا شش ماه دیگر طول می‌کشد.

اخیرا از سوی خانواده مرحوم عباس کیارستمی اعلام شده که مراسم سالگرد آن کارگردان فقید قرار است در تالار امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شود و به همین منظور نیز از وزیر بهداشت برای حضور در آن مراسم دعوت شده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تکذیب هرگونه برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری این مراسم، اعلام می‌دارد تالار مذکور از مدت‌ها پیش درحال تعمیر است و اساسا معلوم نیست خانواده آن مرحوم بر اساس کدام هماهنگی و برنامه‌ریزی اقدام به اطلاع‌رسانی در این خصوص کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha