یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 219543

کرفس یک ادرارآور طبیعی است و این امکان را فراهم می کند تا سموم هرچه سریع‌تر از بدن خارج شوند.

معجزه آب کرفس

سلامت نیوز: کرفس یک ادرارآور طبیعی است و این امکان را فراهم می کند تا سموم هرچه سریع‌تر از بدن خارج شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران، کرفس یکی از مواد غذایی شفادهنده شناخته شده است و برای بهره‌مندی از فواید آن می توانید مصرف آب کرفس را مد نظر قرار دهید. اگرچه می توانید کرفس را به صورت کامل نیز مصرف کنید، اما بدون تردید این کاری چالش برانگیز و دشوار خواهد بود.

به گزارش "لیو لاو فروت"، آب کرفس از ویژگی ضد التهابی بالا سود می برد و از این رو، برای افرادی که از بیماری های خودایمنی مانند فیبرومیالژیا، سندرم خستگی مزمن، میگرن، سرگیجه، سندرم روده تحریک پذیر، آرتریت روماتوئید، سوریازیس، اگزما، آکنه، لوپوس، و نقرس رنج می برند، مفید است.

کرفس یک ادرارآور طبیعی است و این امکان را فراهم می کند تا سموم هرچه سریع‌تر از بدن خارج شوند. این اثر ادرارآور موجب خروج سدیم اضافی از بدن نیز می شود که به طور قابل توجهی در کاهش فشار خون موثر است. افزون بر این، کرفس حاوی مواد شیمیایی گیاهی به نام فتالیدها است که بافت دیواره سرخرگ ها را آرام می سازند تا جریان خون افزایش یافته و فشار خون کاهش یابد.

همچنین، فتالیدهای موجود در کرفس به کاهش کلسترول بد (LDL) از طریق افزایش ترشح اسیدهای صفراوی در کبد کمک می کنند. اسیدهای صفراوی بیشتر جریان صفراوی بیشتر را به همراه دارد، که به بهبود گوارش و جذب چربی و کلسترول غذایی منجر می شود.

کرفس سرشار از نمک های ارگانیک است که سدیم طبیعی را برای بدن انسان تامین می کند (مشابه سدیم دریافتی از نمک طعام نیست) که توانایی تخلیه رسوبات کلسیم از مفاصل و محلول نگه داشتن آنها تا زمانی که به طور موثر توسط کلیه ها دفع شوند را دارد.

تا حد امکان از انتخاب کرفس های ارگانیک اطمینان حاصل کنید زیرا به طور معمول آفت کش های مختلف روی کرفس های معمولی اسپری می شوند.

در صورت مصرف روزانه، آب کرفس کامل می تواند شرایط سلامت و گوارش شما را تنها طی یک هفته به طور کامل تغییر دهد.

مواد تشکیل دهنده:

یک خوشه کرفس (حدود 454 گرم)

دو عدد سیب

یک عدد لیمو، پوست کنده

یک اینچ (2.5 سانتیمتر) ریشه زنجبیل در صورت تمایل

طرز تهیه:

با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری تمام مواد ذکر شده در بالا را آب بگیرید و این نوشیدنی را بلافاصله مصرف کنید تا از تمام فواید درمانی آن بهره‌مند شوید. همچنین، شما می توانید تمام مواد تشکیل دهنده را در یک دستگاه مخلوط کن ریخته و آنها را با یکدیگر ترکیب کنید. ترکیب حاصله را می توانید به همان صورت مصرف کنید یا از صافی عبور داده و سپس آن را بنوشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha