روسای هیئت مدیره های نظام پرستاری استان خوزستان خواستار تسریع در لغو ابلاغیه وزیر برای اجرای طرح تربیت پرستار بیمارستانی شدند.

ابلاغیه وزیر برای تربیت پرستار بیمارستانی لغو شود

سلامت نیوز: روسای هیئت مدیره های نظام پرستاری استان خوزستان خواستار تسریع در لغو ابلاغیه وزیر برای اجرای طرح تربیت پرستار بیمارستانی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری روز جمعه روسای هیئت مدیره های نظام پرستاری استان خوزستان نشستی در محل هیئت مدیره نظام پرستاری اهواز با حضور رئیس شورای دانشجویی هئیت مدیره اهواز برگزار کردند.

یکی از مباحث مهم این جلسه طرح تربیت پرستار بیمارستانی بود که در ابتدا روسا به بیان دیدگاه های خود پرداختند ودر ادامه طیبه پور سنگ بر رئیس شورای دانشجویی اهواز به صورت کاملا دقیق و با ارائه آمار و مستنداتی که طی جلسات اخیر با مسئولان دانشکده پرستاری و مامایی و مسئولان دانشگاه جمع آوری کرده بود، به نقد و تحلیل این طرح پرداخت.

حاضرین در این جلسه مخالفت خود را با طرح تربیت پرستار بیمارستارنی اعلام نموند و اظهار داشتند که وزارت بهداشت می بایست به تفاهم نامه اصفهان پایبند باشد و آن را اجرایی نماید.

کورش نادری رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری آبادان یکی از شروط لازم برای اجرای تفاهم نامه اصفهان را تشکیل کارگروه مشترکی که شامل اعضایی از سازمان نظام پرستاری، بورد پرستاری و ناظرین وزارت که وضعیت بیمارستان های داوطلب را طبق آئین نامه اصفهان بند به بند بررسی نمایند دانست اما بیان داشت که متأسفانه چنین کارگروهی تا کنون تشکیل نشده است و این به نوعی نقض تفهام نامه اصفهان به شمار می رود.

در پایان روسای هیئت مدیره های استان خوزستان طی نامه ای خطاب به وزیر بهداشت مبنی بر عمل به آئین نامه اصفهان و لغو ابلاغیه 23اردبیهشت ماه 96 تدوین و امضا نمودند.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha