چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

مدیرکل بهزیستی اصفهان در حالی از تحویل ملیکا، دختر مشهدی گم شده، به پدرش خبر داد که پدر ملیکا، پس از در آغوش کشیدن فرزندش،‌ از شیرخوارگاه تا دادگاه، لحظه‌ای از ملیکا غافل نشد و همراه فرزندش است.

بازگشت ملیکای مشهدی به آغوش پدرش

سلامت نیوز:مدیرکل بهزیستی اصفهان در حالی از تحویل ملیکا، دختر مشهدی گم شده، به پدرش خبر داد که پدر ملیکا، پس از در آغوش کشیدن فرزندش،‌ از شیرخوارگاه تا دادگاه، لحظه‌ای از ملیکا غافل نشد و همراه فرزندش است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سعید صادقی، مدیرکل بهزیستی اصفهان  با بیان اینکه خانواده «ملیکا» صبح امروز برای شناسایی فرزندشان راهی اصفهان شده بودند، خاطرنشان کرد: ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه شهروندان اصفهانی دختر بچه 1.5 ساله‌ای را سرگردان در منطقه پارک ناژوان مشاهده می‌کنند و سریعا با پلیس 110 تماس می‌گیرند.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی سریعا در محل حاضر و با حکم قضایی کودک به شیرخوارگاه منتقل شد. مربیان، روانشناسان، مددکاران بهزیستی و پزشکان سلامت روانی و جسمی ملیکا را مورد بررسی قرار داند که خوشبختانه کودک در معرض هیچ گونه آسیبی قرار نگرفته بود.

صاقی درباره نحوه شناسایی ملیکا، یادآور شد: با توجه به اینکه تصاویر ملیکا در فضای مجازی منتشر شده بود ماموران آگاهی و نیروهای بهزیستی بر اساس شباهت تشخیص دادند که ممکن است این کودک همان ملیکای مشهدی باشد برای همین با دادستانی مشهد هماهنگی‌های لازم انجام شد و پدر ملیکا صبح چهارشنبه با افسر پرونده به اصفهان آمدند.

وی افزود: به محض ورود پدر به شیرخوارگاه کودک پدرش را شناسایی کرد و به آغوشش رفت. در حال حاضر مجید علی احمدی(پدر ملیکا) همراه فرزند و افسر پرونده برای انجام مراحل قانونی عازم مشهد شدند.

پیدا شدن فرزندم نذر ابوالفضل(ع) بود

در ادامه، مجید علی احمدی پدر ملیکا در گفت‌و‌گو با آنا، گفت: لحظه‌ای ملیکا را از خودم دور نخواهم کرد و به محض اینکه به مشهد بازگردم نذری که برای حضرت ابوالفصل (ع) کرده بودم را ادا می‌کنم.

وی افزود: همسرم به دلیل نگه‌داری از فرزند دیگر نتوانست به اصفهان بیاید، نمی‌توانم حال و روزش را برای وقتی که ملیکا را می‌بیند تصور کنم اما من آن لحظه به تمام محل شیرینی خواهم داد.

پدر ملیکا تصریح کرد: در حال حاضر من به کمک افسر پرونده و بهزیستی اصفهان مراحل قانونی را در دادستانی اصفهان طی می‌کنم و تا 2 ساعت دیگر راهی

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha