رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، پیامی صادر و از تلاش های فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت قدردانی کرد.

اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت فقط به آگاهی‌بخشی محدود نیست

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، پیامی صادر و از تلاش های فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، علیرضا زالی در این پیام آورده است؛ امروزه رسانه‌ها می‌توانند با گام‌های عمیق و دقیق برخاسته از جامعه‌شناسی و آینده‌نگری به وحدت ملی، رونق اقتصادی، شادابی ملت در کار و تحول، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی جلایی دوباره بخشند. در این مسیر خطیر نقش بی‌بدیل زنان و مردان بزرگی که قلم را ابزاری برای صلح، مدنیت و عشق به کار می‌برند و با همه‌ توان بر صداقت و راستی پای می‌فشرند بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

جایگاه اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت فقط به آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات محدود و محصور نیست بلکه با ظرافت‌های ویژه‌ای که دارد می‌توان آن را از سایر مسائل حوزه اجتماعی به گونه‌ای سهل ممتنع هم ممزوج و هم منفک دانست.

۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار فرصتی است تا از زحمات طاقت‌فرسا و عاشقانه‌ خبرنگاران محترم به ویژه اصحاب رسانه‌ حوزه سلامت تقدیر نمایم و از خداوند بزرگ برای همه‌ آنان که در افزایش دانش ملت و آبادانی این مرز و بوم تلاش می‌کنند، موفقیت و بهروزی آرزو نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha