عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ارایه خدمات مطلوب با قیمت مناسب دو اصل برای جذب توریست از کشورهای مختلف دنیا است.

توسعه گردشگری سلامت با ارایه خدمات مطلوب و قیمت نازل در کشور/ ظرفیت توریسم درمانی به ارزآوری کمک می کند

سلامت نیوز:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ارایه خدمات مطلوب با قیمت مناسب دو اصل برای جذب توریست از کشورهای مختلف دنیا است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،بشیر خالقی ، بر ضرورت توجه به بحث توریسم درمانی تاکید کرد و افزود: باید این واقعیت را پذیرفت که سرمایه گذاری در این حوزه از بین نمی رود و می توان با استفاده از این ظرفیت، توریسم درمانی را گسترش داد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: توجه به حوزه توریسم درمانی باعث ارزآوری به کشور می شود این درحالی است که با وجود اقدامات انجام شده در این بخش، اما هنوز نیاز است اقدامات بهتری صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: موضوع گردشگری سلامت نباید مغفول بماند زیرا در برخی از کشورهای مختلف دنیا از این ظرفیت استفاده کرده و فعالیت های اثربخشی برای توسعه آن به کار گرفته می شود.

وی با بیان اینکه امروزه حوزه پزشکی در کشور به جهت وجود نخبگان علمی، ارتقای زیادی پیدا کرده است، افزود: یکی از مبنای توسعه اقتصادی در سایه توجه به این حوزه شکل می گیرد و بدون شک با صرفه جویی در هزینه و سرمایه گذاری در این بخش می توان گردشگری سلامت را گسترش داد.

خالقی تصریح کرد: در برنامه های چهارم، پنجم و ششم توسعه کشور دولت مکلف به اختصاص درصدی از اعتبارات در حوزه گردشگری سلامت شده که امیدواریم این بخش از برنامه توسعه بتواند شکل اجرایی به خود گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: ارایه خدمات مطلوب با قیمت مناسب دو اصل برای جذب توریست از کشورهای مختلف دنیا است که با استفاده از آن می توان علاوه بر ارایه خدمات مناسب، زمینه برای گسترش توریسم درمانی فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha