هدف از تشكیل شركت سرمایه‌گذاری صندوق تأمین اجتماعی این است كه زمانی كه منابع بیش از مصارف است، مازاد منابع را سرمایه‌گذاری و از سود آن برای هزینه‌های صندوق استفاده شود.

سلامت نیوز: مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی با بیان اینكه هزینه‌های تأمین اجتماعی بیش از درآمد این صندوق است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در آینده هزینه‌ها و درآمدهای تأمین اجتماعی متعادل می‌شود.

رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با  فارس  در خصوص وضعیت نقدینگی صندوق تأمین اجتماعی، اظهار داشت:‌ متوسط درآمد نیمه نخست امسال، حدود 950 میلیارد تومان بود كه با تمهیدات صورت گرفته طی 3 ماه گذشته به یك هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است.

وی در خصوص نقش "شستا " در میزان درآمدهای صندوق تأمین اجتماعی گفت:‌ هدف از تشكیل شركت سرمایه‌گذاری صندوق تأمین اجتماعی این است كه زمانی كه منابع بیش از مصارف است، مازاد منابع را سرمایه‌گذاری و از سود آن برای هزینه‌های صندوق استفاده شود.

مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی در ادامه بیان داشت:‌ مجمع "شستا " ماه گذشته برگزار و قرار شد 700 میلیارد تومان از سود سال گذشته شركت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در مدت هفت ماه به این صندوق پرداخت شود.

حافظی با بیان اینكه سود شركت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با سال گذشته برابر بوده است، افزود: سود واقعی "شستا " بیش از هزار میلیارد تومان است و بخشی از سود نیز برای سرمایه‌ گذاری مصرف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha