مراسم افتتاح سومین مركز تحقیقات آموزش علوم پزشكی با حضور رئیس مركز مطالعات آموش علوم پزشكی تبریز،روسای دانشكده ها،مدیران و اعضای هیئت علمی در محل مركز مطالعات و توسه آموزش علوم پزشكی دانشگاه علوم پزشكی تبریز برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تبریز،خانم دكتر مهستی علیزاده رئیس مركز مطالعات و توسه آموزش علوم پزشكی تبریز دراین مراسم ضمن تشكر از زحمات دكتر امینی رئیس هیئت موسس این مركز و  با اشاره به اهمیت افتتاح این مركز گفت:با بهره برداری از این مركز لینك بین تحقیق و توسعه ایجاد شده و واقع شدن آن در داخل مركز EDC فرصتی برای توسعه آموزش در دانشگاه تبریز،سیاستگذاری مبتنی بر پژوهش در آموزش و ارائه راهكارهای مناسب برای مشكلات شناسایی شده در واحد های آموزشی میباشد.
وی با بیان اینكه با آغاز بكار این مركز دیگر شاهد تحقیقات پراكنده در دانشكده ها و مراكز نخواهیم بود و كلیه دانشكده ها و مراكز تحقیقاتی وپژوهشی بصورت منسجم فعالیت خواهند داشت خاطرنشان ساخت:دراین روش فاصله میان پژوهش وتدریس بسیار كوتاه میشود.
خانم دكتر مهستی علیزاده در پایان اظهار امیدواری كرد با فعالیت این مركز كه پیش از بصورت تیم پژوهشی در حال فعالیت بوده و 56 طرح ارائه نموده است،این مركز،مركزی پویا، پیشتاز و نوآور بوده و  نتایج تحقیقات آن در راستای توسعه و ارتقاء كیفیت آموزش و گسترش ارتباط بین الملل و همچنین سیاستگذاری علمی و مبتنی بر شواهد باشد.
گفتنی است در پایان دكتر شقاقی رئیس مركز تحقیقات آموزش علوم پزشكی دانشگاه علوم پزشكی تبریز طی سخنانی به ارائه اهداف،چالش ها و ضروریات ایجاد این مركز پرداخت.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha