آناناس داراى خواص فراوانى چون خاصیت ضد سرطان، ضدلخته خون، ضد التهاب، انرژى زا و بهبود سلامت كلیه ها و دستگاه گوارش است.

اینفوگرافیك/میوه اى انرژى زا كه مثل آسپرین عمل مى كند

سلامت نیوز:آناناس داراى خواص فراوانى چون خاصیت ضد سرطان، ضدلخته خون، ضد التهاب، انرژى زا و بهبود سلامت كلیه ها و دستگاه گوارش است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آناناس یک میوه خوشمزه حاوی تركیبی موثر به‌نام «بروملین» است. این آنزیم از آرتریت و مشكلات قلبیى گرفته تا یك سرماخوردگی ساده را درمان مى كند، تاثیر این آنزیم را به‌قدرى قوى دانسته‌اند كه حتی آن را با داروی ۵- فلوئوروراسیل (داروى سرطان) مقایسه كرده‌اند.

مقابله با سرطان : بروملین موجود در آناناس به بدن كمك می‌كند تا تمام‌قد در برابر سلول‌های سرطانی بایستد.

ارتقاى سلامت قلب: فابرین نام نوعی پروتئین ارگانیك است كه موجب انعقاد خون می‌شود. وجود این تركیبات در خون باعث ایجاد لخته‌های خونى شود؛ اما بروملین قادر است كه این پروتئین را حل كند و به‌عقیده محققان تاثیر این تركیب با اثرات آسپرین قابل مقایسه است البته منظورمان این نیست كه داروی آسپرین خود را كنار گذاشته و آناناس را جایگزین كنید.شما می‌توانید از این میوه برای ارتقای سلامت قلب خود استفاده كنید.

ضد آرتریت :آناناس قادر است كه تاثیر داروهای ضدآرتریت را افزایش دهد.

انرژى زا : برای افزایش انرژى روزانه برای خود آب آناناس تهیه كنید و صبح زود میل كنید تا روز با نشاطی آغاز كنید.

رفع مشكلات گوارشى: اگر در هضم غذا مشكل دارید، بروملین موجود در آناناس باعث تقویت عملكرد دستگاه‌گوارش شده و به متابولیسم بدن كمك می‌كند تا به‌خوبی مواد‌غذایى تجزیه‌ شده و جذب شود.

ضد التهاب: برای تسكین التهاب بدن می‌توان به‌خواص آناناس اعتماد كرد. شما می‌توانید بدون مصرف دارو و با خوردن آناناس به‌طور طبیعی از این آنزیم پرخاصیت بهره‌مند شوید.

تضمین سلامت كلیه‌ها: افرادی كه از مشكلات كلیوی رنج می‌برند می‌توانند بدون نگرانی آناناس میل كنند و از خواص آن بهره‌مند شوند. چون كلیه‌ها را انباشته از پتاسیم نمی‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha