رئیس کانون وکلا درخصوص تعامل مجلس شورای اسلامی و کانون وکلا برای رفع موارد حقوقی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: این لایحه تا کنون به کانون وکلا ارسال نشده و از اعضای کانون اظهار نظر نشده است.

لایحه حمایت از کودکان هنوز به کانون وکلا ارسال نشده است

سلامت نیوز:رئیس کانون وکلا درخصوص تعامل مجلس شورای اسلامی و کانون وکلا برای رفع موارد حقوقی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: این لایحه تا کنون به کانون وکلا ارسال نشده و از اعضای کانون اظهار نظر نشده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، امیر حسین آبادی ، درباره اظهارنظر مجلس از کانون وکلا برای تعیین تکلیف لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان اظهارداشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون در رابطه با لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان با کانون وکلا مشورت نکرده اند و در صورتی که از کانون وکلا مشورتی درخواست شود حتما در رابطه با این لایحه اظهارنظر می کنیم اما هنوز لایحه مذکور به کانون وکلا ارسال نشده است.

رئیس کانون وکلا ادامه داد: کانون وکلا درباره لوایحی که در ارتباط با وکالت است با مجلس شورای اسلامی در تعامل است اما قرار بر شد تا در زمینه لوایح حقوقی نیز با کانون وکلا ارتباط برقرار شود و این لوایح برای کانون ارسال و اعضای کانون وکلا نیز درباره آن اظهار نظر کند.

تفاهم نامه کانون وکلا با دولت در زمینه لوایح حقوقی

وی با اشاره به تفاهم نامه کانون وکلا با دولت در زمینه لوایح حقوقی گفت: معاونت حقوقی دولت ارتباط نزدیکی با کانون وکلا دارد و در حال حاضر معاون حقوقی جدید رئیس جمهور نیز برای همکاری با کانون وکلا اعلام آمادگی کرده است.

طرح "ممنوعیت ازدواج دختران زیر 13 سال" با سد شورای نگهبان مواجه می شود

حسین آبادی همچنین درباره اجرایی شدن طرح ممنوعیت ازدواج دختران زیر 13 سال نیز بیان کرد: شاید تصویب این طرح در مجلس با مانع جدی روبرو نشود اما در شورای نگهبان که مرجع کنترلی برای مصوبات مجلس است، با سد این شورا روبرو می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha