معاون اجرایی نظام پرستاری تهران گفت:در ارتباط با پیشنهاد بنیاد بیماری های نادر، برنامه ای برای پرستاران تدارک دیده شده که تا در دهه مهرورزی پرستاران بتوانند از خدمات رایگان بنیاد بهره ببرند.

پرستاران برای استفاده از خدمات رایگان پزشکی عضو شوند

سلامت نیوز: معاون اجرایی نظام پرستاری تهران گفت:در ارتباط با پیشنهاد بنیاد بیماری های نادر، برنامه ای برای پرستاران تدارک دیده شده که تا در دهه مهرورزی پرستاران بتوانند از خدمات رایگان بنیاد بهره ببرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدعباس کشفی افزود : ۴۰ هزار پرستار در بیمارستانها و مراکز درمانی مشغول ارایه خدمات هستند که از این تعداد ۲۶ هزار نفر عضو سازمان نظام پرستاری هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان پرستاری تصریح کرد : این برنامه برای تمام پرستاران عضو سازمان نظام پرستاری استان تهران و شهرستانهای تابعه و همچنین استان البرز تدارک داده شده و تمام پرستاران عضو می توانند در این برنامه شرکت کنند.

کشفی خاطرنشان کرد : برنامه برای پرستاران استان تهران و شهرستانهای تابعه و البرز طراحی شده است . بنابراین هم پرستاران بیمارستانهای دولتی و هم خصوصی می توانند شرکت کنند.

کشفی، از سایر پرستارانی که عضو  نظام پرستاری نیستند تقاضا کرد برای استفاده از این خدمات هرچه زودتر در سامانه این سازمان ثبت نام کنند.

وی افزود : افرادی که در دهه مهرورزی برای استفاده از این خدمات ثبت نام کنند می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

کشفی تاکید کرد : طبق قرارداد سازمان نظام پرستاری با بنیاد بیماریهای نادر در صورتی که فرصت نشود در این دهه به پرستاران ثبت نام کننده خدمات ارایه شود ، تا هر زمان و تا نفر آخر به افراد این خدمات ارایه خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha