یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

زن جوانی كه متهم است پس از ارتباط پنهانی با مردی به صورت وی مایع اسیدی پاشیده است، ماجرا را شرح داد.

سلامت نیوز: زن جوانی كه متهم است پس از ارتباط پنهانی با مردی به صورت وی مایع اسیدی پاشیده است، ماجرا را شرح داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، شامگاه چهار‌شنبه آخر سال 95 بود كه مأموران كلانتری چهاردانگه در جنوب تهران با تماس تلفنی از حادثه اسیدپاشی روی مرد جوانی با خبر و راهی محل شدند.
 
مأموران وقتی در محل حادثه حاضر شدند، دریافتند لحظاتی قبل مرد 38 ساله‌ای به نام ستار از سوی زن ناشناسی هدف اسیدپاشی قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.
یكی از شاهدان حادثه گفت: داخل كوچه همراه یكی از دوستانم ایستاده بودم كه ناگهان صدای دلخراش‌ «آی سوختم» مردی به گوشمان رسید. وقتی به صدا نزدیك شدیم، مشاهده كردیم ستار كه همسایه ما است از ناحیه صورت و بدن با مایع اسیدی زخمی شده است. او در حالی كه فریاد می‌زد، گفت زنی به او مایع اسیدی پاشیده و فرار كرده است. سپس او را به بیمارستان منتقل كردیم.
مأموران در ادامه برای بررسی حادثه راهی بیمارستان شدند كه مشخص شد ستار از ناحیه صورت، دست و پا و چشم چپ دچار سوختگی شده است.
 
شاكی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل با زن جوانی به نام شهره در خیابان آشنا شدم كه مدعی بود، مجرد است. ما با هم رابطه تلفنی و پیامكی داشتیم تا اینكه متوجه شدم او شوهر دارد. بعد از آن بود كه من رابطه‌ام را با او قطع كردم، اما شوهرش همیشه مرا تهدید می‌كرد. شب حادثه در نزدیكی خانه‌مان ایستاده بودم كه شهره با بطری پلاستیكی به من نزدیك شد و ناگهان مایع داخل آن را به صورتم پاشید و از محل گریخت.  همزمان با ادامه تحقیقات، مأموران دریافتند شهره در یكی از محل‌های جنوب تهران زندگی می‌كند و رابطه او با مرد زخمی به چند ماه قبل از حادثه بر می‌گردد. بدین ترتیب مأموران پس از شناسایی محل زندگی شهره چند روز قبل با گرفتن حكم نیابت قضایی وی را دستگیر كردند.  متهم پس از انتقال به دادسرای امور جنایی مقابل قاضی ایلخانی منكر اسیدپاشی شد. 
 
وی گفت: مدتی قبل در حوالی نعمت‌آباد برای خرید كفش به مغازه‌ای رفتم كه مردی خودش را به من نزدیك كرد و شماره تلفنی به من داد. او از من خواست با هم ارتباط تلفنی داشته باشیم، اما من قبول نكردم. مدتی گذشت و كم‌كم شیطان مرا وسوسه كرد و با مرد غریبه كه ستار نام دارد، تماس گرفتم. ما با هم ارتباط تلفنی و پیامكی داشتیم تا اینكه شوهرم متوجه ارتباط ما شد. در چنین شرایطی از ستار خواستم ارتباطش را با من قطع كند، اما فایده‌ای نداشت. او اصرار داشت من به او سفته بدهم تا اگر شوهرم از او شكایت كرد، مدعی شود كه از من طلبكار است، اما من به او سفته ندادم. او حتی قصد داشت مرا معتاد به شیشه كند كه موفق نشد. من ارتباطم را با او قطع كردم، اما ستار به داخل كوچه ما می‌آمد و به بهانه اینكه از من طلبكاراست داد و فریاد می‌كرد. وی در پایان گفت: من شب حادثه همراه شوهرم در خانه‌مان بودم و اصلاً به چهاردانگه نرفتم كه اسید به صورت ستار بپاشم.
متهم در ادامه با صدور قرار عدم‌صلاحیت به دستور قاضی ایلخانی برای تحقیقات بیشتر تحویل مأموران پلیس محل حادثه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha