افرادی كه از طریق هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر متخلف شناخته شده‌اند، به مدت 3 تا 5 سال از شركت در این دوره محروم هستند.

به گزارش سلامت نیوز دكتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: كلیه مواردی كه از طریق هیأت تخلفات بررسی و به عنوان افراد متخلف شناخته شده‌اند برایشان محدودیت ثبت نام در آزمون در نظر گرفته شده و از 17 مورد شناسایی شده، حكم سه نفر قطعی است.
دكتر دستجردی با اشاره به این كه طرح هدفمندی یارانه‌ها تأثیری در افزایش شهریه دانشگاه‌ها نخواهد داشت، تصریح كرد: واحدهای بین‌الملل می‌توانند با مجوز وزارت بهداشت هرساله میزان شهریه دانشجویان را افزایش دهند، اما اجرای این طرح نباید به گونه‌ای باشد كه هزینه‌های دیگری بر دوش مردم گذاشته شود.
وی ادامه داد: امسال هزینه‌های دانشجویان به هیچ عنوان افزایش پیدا نخواهد كرد و دولت با توجه به افزایش نرخ‌های انرژی، كمك‌های جدید به ما خواهد كرد و در این رابطه نگرانی نداریم و سعی می‌شود این افزایش‌ها برای دانشجویان سر ریز نشود.
وزیر بهداشت با بیان این كه قیمت داروها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد، افزود: طبق مصوبه مجلس دولت یارانه داروها را تقبل كرده است اما هزینه‌هایی چون افزایش قیمت حامل‌های انرژی و مواد اولیه دارویی تا حدودی بر قیمت داروها تأثیر خواهد داشت، اما تا پایان امسال افزایش قیمت دارو نخواهیم داشت، و امید است برای سال آینده با حمایت دولت علاوه بر افزایش معقول دارو، افزایش دیگری نداشته باشیم.
به گفته وی: طبق اعلام سازمان نظام پزشكی، ویزیت پزشكان تا پایان سال افزایش نخواهد یافت و همچنین نرخ بیمارستان‌های خصوصی هم تا پایان امسال افزایشی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha