رئیس مركز آموزش و پژوهش كمیته امداد امام خمینی (ره) از افتتاح نخستین مركز مطالعه فقر در سال آینده در مجموعه امداد خبر داد.

به گزارش سلامت نیو به نقل از فارس  سید قوام‌الدین مهدوی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آغاز به كار نخستین مركز آموزش فراگیر مددكاری اظهار داشت: این آموزش در 3 مرحله برای معاونان و رؤسای حمایت و سلامت خانواده امداد در سراسر كشور برگزار می‌شود كه در نهایت 4 هزار نفر در این دوره آموزش می‌بینند.

وی مراحل آموزش فراگیر مددكاری را شامل حضور در كلاس‌ها، تدوام آموزش و حضور در دوره‌های علمی و كارورزی عنوان كرد و گفت: بعد از سپری شدن دوره آموزشی معاونت حمایت و سلامت امداد، بخش‌ها و معاونت‌های دیگر در این آموزش‌ها شركت می‌كنند.

مهدوی اضافه كرد: مركز آموزش و پژوهش كمیته امداد امام خمینی (ره)، اقدامات و مطالعات ویژه و تحقیقاتی خاصی را در حوزه شناسایی عوامل فقر انجام داده كه این مطالعات به‌روز است.

رئیس مركز آموزش و پژوهش كمیته امداد امام خمینی(ره) از افتتاح نخستین مركز مطالعه فقر در سال آینده در مجموعه امداد خبر داد و بیان داشت: در اسفندماه سال جاری، نخستین همایش ملی توانمندسازی در كشور برگزار می‌شود كه اجرای آن مطمئناً با توفیقاتی همراه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha