رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیك 15 خرداد از جراحی و ترمیم انگشتان قطع و آسیب دیده روستاییان گاودانه استان كهگیلویه و بویراحمد به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز عبدالجلیل كلانتر هرمزی  اظهار داشت: متخصصین جراحی پلاستیك مركز پزشكی، آموزشی و درمانی 15 خرداد آمادگی دارند تمامی روستاییان گاودانه استان كهگیلویه و بویر احمد كه تا به حال انگشتان دست خود را به وسیله "گرگر یا جره " به دلیل عدم وجود پل برای گذر از رودخانه از دست داده‌اند را به صورت رایگان جراحی و ترمیم كنند.

وی افزود: روستاییان می‌توانند آمار دقیقی از تعداد آسیب دیدگان همراه با مشخصات فردی خود را با تأیید فرمانداری یا نهادهای مسئول این منطقه تهیه كنند و برای بیمارستان 15خرداد ارسال كنند تا مراحل اعزام این افراد هر چه سریعتر به تهران صورت پذیرد.

كلانتر هرمزی گفت: معلولان روستای گاودانه می‌توانند با هماهنگی و پشتیبانی مسئولان استان كهگیلویه و بویر احمد به طور یك جا و دسته جمعی در یك روز واحد به وسیله یك اتوبوس به بیمارستان 15خرداد مراجعه كنند تا این مركز نیز در سریعترین زمان ممكن با در اختیار گذاشتن یكی از درمانگاه‌های این بیمارستان این آسیب دیدگان انگشت دست را ویزیت، معالجه و در نهایت عمل جراحی بر روی دست آنان صورت داده شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی  در گفت‌وگو با  فارس  تأكید كرد: متخصصین جراحی پلاستیك مركز پزشكی، آموزشی و درمانی 15 خرداد در صورت موافقت مسئولان فرمانداری و دانشگاه علوم پزشكی استان كهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را نیز دارند كه به صورت یك تیم تخصصی جراحی پلاستیك شخصأ در روستای گاودانه حضور یابند و مراحل ویزیت، معالجه و جراحی را انجام دهند.

كلانتر هرمزی خاطرنشان كرد: آسیب دیدگان انگشت قطع شده روستایی گاودانه می‌توانند در صورت هرگونه اطلاعی از معالجه خود با شماره 88902155،9 بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیك 15 خرداد تهران تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha