در پی انتصاب مریم حضرتی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به معاونت پرستاری این وزارتخانه، محمد شریفی مقدم دبیر کل خانه پرستار در این رابطه پیام تبریکی صادر کرد.

تدبیر وزیر بهداشت باعث موج شور و شعف و امید جامعه پرستاری شده است

سلامت نیوز:در پی انتصاب مریم حضرتی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به معاونت پرستاری این وزارتخانه، محمد شریفی مقدم دبیر کل خانه پرستار در این رابطه پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، محمد شریفی مقدم دبیر کل خانه پرستار در پیامی انتصاب مریم حضرتی را به سمت معاون پرستاری وزارت بهداشت از سوی قاضی‌زاده هاشمی را تبریک گفت. 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

«سرکار خانم دکتر حضرتی

معاون محترم پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و تحیات

 انتصاب سرکار عالی به سمت معاون پرستاری وزارت بهداشت که باعث ایجاد موجی گسترده از شور، شعف، امید و انتظار در جامعه پرستاری کشور شده‌است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بحمدا... شورایعالی و سازمان نظام پرستاری، بزرگان پرستاری، رؤسای دانشکده‌های پرستاری، اعضای هیئت علمی، مدیران پرستاری دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، نهادها، تشکل‌های پرستاری، فعالین صنفی و دانشجویی و پرستاران بالین واموزش همه و همه از انتصاب سرکار عالی به عنوان بانویی فرهیخته ، مدیری توانمند و دارای تجربه گران سنگ در حوزه  علمی ،حرفه‌ای، صنفی،  و بالین می باشید حمایت نموده‌اند.

فلذا برخود فرض می‌دانم به عنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ پرستاری مواردی را به استحضار برسانم:

1-  این یکپارچگی، وحدت وهمدلی بی سابقه ،سرمایه بزرگ اجتماعی و حرفه ای است که می تواند پشتوانه ای عظیم برای رشد و تعالی پرستاری کشور باشد.

2-  استقبال بی نظیر همراه با شور و شعف گسترده بدان معناست که پرستاری کشور خواستار تحولاتی بیش از پیش و در ابعاد مختلف پرستاری است واین ماموریتی سخت ولی با پشتوانه ایجاد شده و با هوشمندی ودرایت شما  دور از دسترس نیست.

3-  شخصیت علمی،اجرایی، حرفه ای و در عین حال مستقل شماکه باعث ایجاد وحدت و همدلی و در نتیجه شکل گیری سرمایه ای اجتماعی و حرفه ای شده که فرصتی است مغتنم  تا با تکیه برخرد جمعی و بکارگیری ظرفیت های بالقوه و موجود با هرسلیقه ای و با ایجاد فضایی آرام و همراه با تفاهم و با طرح اندیشه های نو و برنامه های علمی وعملی و رفع موانع خدمتی پرستاران، قابلیت های پرستاری کشور خود را به شکل افزایش کیفیت خدمات پرستاری و رضایتمندی مردم را به نمایش گذاشت.

خانه پرستار ایران ضمن تبریک این انتصاب به جا و شایسته به سرکار عالی، همواره و تا زمانی که سیاست‌های معاونت پرستاری در راستای تحقق اهداف عالیه پرستاری کشور باشد از هیچ حمایت، همکاری و همراهی با آن معاونت محترم دریغ نخواهد کرد.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون و توفیق خدمت‌رسانی به مردم عزیز و پرستاری کشور را برای شما مسئلت داریم.»

 


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha