رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان، ضریب اشغال تخت های این مرکز درمانی را بالای ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: لازم است مراکز مشابه مرکز طبی کودکان در کشور احداث شود.

فعالیت مرکزطبی کودکان ۶برابر ظرفیت/۹۵درصد تخت‌ها همواره اشغال است

سلامت نیوز:رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان، ضریب اشغال تخت های این مرکز درمانی را بالای ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: لازم است مراکز مشابه مرکز طبی کودکان در کشور احداث شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،دکتر رضا شروین بدو در آستانه برگزاری بیست و نهمین همایش بیماری های کودکان، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: بیمارستان مرکز طبی به عنوان قطب علمی کودکان کشور و بزرگترین بیمارستان آموزشی و پژوهشی کودکان کشور زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت می کند.

وی با اشاره به وجود تمامی رشته های تخصصی و فوق تخصصی کودکان در این بیمارستان، تاکید کرد: با توجه به وجود ۳۴۵ تخت و ۴۰ تخت بخش اورژانس، ضریب اشغال تخت های این مرکز درمانی بالای ۹۵ درصد است.

شروین گفت: این بیمارستان به عنوان مرکز درمانی مرجع کودکان کشور، از تمام مراکز استان ها و شهرستان ها بیماران خاص را می پذیرد که شامل موارد آی سی یو و جراحی های پیشرفته و...، می شود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت موجود و همچنین پیشرفت های علمی، نیاز به گسترش داریم و بیشترین افتخارمان اعتمادی است که به مرکز طبی کودکان می شود.

شروین بدو افزود: بیشترین مشکلی که داریم کمبود فضای فیزیکی است و باید در همین شرایط با توجه به مراجعین زیادی که داریم و با توجه به تعرفه ها که کاملا دولتی است، بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی گفت: ورودی بیمارستان ما در قبال توانایی ما خیلی زیاد است و الان بیش از ۶ برابر ظرفیت در حال خدمت رسانی هستیم ، لازم است مراکز مشابه مرکز طبی کودکان بیشتر شود و با توجه به برنامه نظام ارجاع که توسط وزارت بهداشت در حال انجام است، بهتر است بیمارانی ارجاع شوند که واقعا توسط متخصص در شهرستان خودشان معاینه شده اند و اگر امکان هیچ کاری برای بیمار نبود، ارجاع داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha