سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه ابهاماتی در متن ابلاغیه سازمان بیمه ایرانیان وجود دارد از بررسی جزئیات آن، با حضور مسئولان این سازمان خبر داد.

مسئولان بیمه سلامت به مجلس فراخوانده شدند

سلامت نیوز:سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه ابهاماتی در متن ابلاغیه سازمان بیمه ایرانیان وجود دارد از بررسی جزئیات آن، با حضور مسئولان این سازمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، احمد همتی در مورد اعمال تغییرات در نحوه ارائه خدمات بیمه سلامت ایرانیان که در پی صدور ابلاغیه‌ای تنها محدود به برخی مراکز درمانی می‌شود، گفت: در ابلاغیه‌ای که سازمان بیمه سلامت ایرانیان در سایت خود ارائه داده، ابهاماتی وجود دارد، ضمن اینکه این مهم به صورت رسمی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: آنچه در متن ابلاغیه اشاره شده است، نحوه ارائه خدمات به گونه‌ای بوده که مراجعه به برخی مراکز درمانی را با مشکل مواجه می‌سازد، ضمن اینکه این یک طرح اولیه بوده و قرار بر این شده، تا در نشست روز یکشنبه کمیسیون با حضور مسئولان این سازمان، جزئیات آن مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یادآورشد: ما از مسئولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان خواسته‌ایم، تا گزارش کاملی از جزئیات این ابلاغیه و اهدافی که در پی آن دنبال می‌کنند را در کمیسیون ارائه دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha