مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک ارباب رجوع مسلح به این اداره خبرداد.

درگیری ارباب رجوع مسلح در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد!

سلامت نیوز:مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک ارباب رجوع مسلح به این اداره خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،"صابر مظاهری"، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک ارباب رجوع که سر و صورت خود را با پارچه پوشانده بود قصد تیراندازی به سمت معاون این اداره  داشت.

وی بیان کرد: پس از مراجعه در اتاق معاون تعاون اداره کل حاضر و کاغذی را جلویش گذاشت که این کاغذ را بخوان در همین حین که همکار ما در حال خواندن کاغذ بود یک قبظه اسلحه کلاشنیکف و یک باطری بنزین یا نفت را از کیف خود در آورد، معاون اداره را تهدید به کشتن و  تیراندازی کرد .

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قبل از اینکه اقدام به تیراندازی کند همکارمان که می خواست جلویش را بگیرد از جای خود بلند شد که با هم درگیر شدند و منجر به مصدوم شدن معاون این اداره شد .

مظاهری تصریح کرد: یک فردی بنام "ف-م" از اعضای یکی از شرکت‌های تعاونی‌ پرورش ماهی شهرستان دنا با مراجعه به اتاق یکی از همکاران قصد جان وی را داشت این فرد با شرکت خود اختلاف پیدا کرده بود که از سوی دستگاه قضایی رای به نفع شریکش صادر و محکوم شد که قصد داشت این حکم را در اداره کل تلافی کند .

وی ادامه داد: این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و دو خشاب با روبند وارد اتاق معاون اداره کار شده که فرد به محض باز کردن کیف با هدف بیرون آوردن اسلحه با مقاومت همکار ما روبه رو و با هم درگیر می شوند .

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کارمندان اداره فرد ضارب را دستگیر و در اتاقی محبوس کردند که به محض نیروهای انتظامی تحویل آنها شد .

مظاهری اضافه کرد: هم اکنون معاون اداره کار کهگیلویه و بویراحمد از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌برد همچنین حال عمومی وی رضایت بخش است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha