عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور بر ضرورت برگزاری بیش از پیش نشست های مشترک فی مابین سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت در جهت حل مشکلات جامعه پرستاری کشور تاکید کرد و گفت : خروجی این قبیل نشست ها می بایست برای پرستاران ملموس باشد.

پرستاران منتظر خروجی نشست های مشترک وزارت بهداشت و نظام پرستاری هستند

سلامت نیوز:عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور بر ضرورت برگزاری بیش از پیش نشست های مشترک فی مابین سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت در جهت حل مشکلات جامعه پرستاری کشور تاکید کرد و گفت : خروجی این قبیل نشست ها می بایست برای پرستاران ملموس باشد.

به گزارش سلامت نیوز، علی‌اشرف رحمان‌پناه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری به نشست اخیر مسئولان نظام پرستاری با وزیر بهداشت اشاره کرد و افزود:  برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به برطرف شدن مسائل و مشکلات جامعه پرستاری کمک کند.

وی با بیان این‌که نتایج باید عملی باشد و با وعده، سفارش و توصیه نمی‌توان کاری از پیش برد، افزود: در این‌صورت نمی‌توان چشم‌انداز درخشانی برای آن‌ها پیش‌بینی‌ کرد.

عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور با بیان این‌که این نشست‌ها در سایه تعامل باید نتایج عملی و دستاوردهایی را در پی داشته باشد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون از معضلات اصلی جامعه پرستاری اجرای طرح قاصدک است که باید تا روز پرستار متوقف شود چون عملاً این طرح معضل مخربی در سیستم پرداختی بشمار می‌آید.

رحمان‌پناه با تأکید بر ضرورت توقف در اجرای برخی پروژه‌ها از جمله افزایش سهمیه بیمارستانی گفت: این طرح نیز باید تا روز پرستار تعیین تکلیف شود.

وی برگزاری این نشست‌های دوستانه را سودمندتر از صحبت در پشت تریبن‌ها دانست و گفت: اما باید شاهد نتایج ارزشمندی از این نشست‌ها باشیم.

عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور با اسفناک خواندن وضعیت پرداخت مطالبات پرستاری در کشور در ادامه تصریح کرد: در برخی دانشگاه‌ها حتی تا ۱۸ ماه تأخیر در پرداخت وجود دارد که این شرایط مناسبی نیست.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha