رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش یک درصدی تلفات ترافیکی طی ۷ ماهه نخست امسال خبر داد.

کاهش یک درصدی تلفات ترافیکی در ۷ ماهه ۹۶

سلامت نیوز:رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش یک درصدی تلفات ترافیکی طی ۷ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سردار تقی مهری ، با اشاره به روند آمار کاهش تلفات ترافیکی در 7 ماهه ابتدایی امسال اظهار کرد: بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور از تلفات سوانح جاده‌ای و تصادفات ترافیکی، در 7 ماهه نخست امسال شاهد کاهش یک درصدی مرگ و میرهای ناشی از تصادفات در جاده‌های درون شهری و بین شهری بودیم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: این بدان معنا است که در 7 ماهه نخست سال 96، به نسبت 7 ماهه ابتدایی سال 95، در سوانح ترافیکی حداقل 100 نفر کمتر جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به آمار تلفات جاده‌ای در زمستان و در طول اجرای طرح زمستانه نیز گفت: آمارهای موجود نشان می‌دهد که میزان تلفات سوانح ترافیکی در طول طرح زمستانه سال 95، کاهش 7 درصدی نسبت به مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات در سال 94 داشته است.

مهری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده توسط همه دستگاه‌های مسئول و همچنین ارتقاء فرهنگ ترافیکی،‌ شاهد کاهش تلفات و مرگ‌ومیرها در ادامه سال جاری باشیم.

 بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در 7 ماهه نخست امسال بیش از 10هزار و 155 نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha