فرمانده نیروی انتظامی استان تهران از كشف ‪ ۳۳۲‬كیلوگرم انواع مواد مخدر طی ایام نوروز در این استان خبر داد.

۳۳۲‬كیلوگرم انواع مواد مخدر در استان تهران كشف شد

به گزارش سلامت نیوز رضا زارعی روز شنبه در جمع خبرنگاران در كرج گفت: از مجموع این كشفیات ‪ ۲۸۵‬كیلوگرم تریاك، ‪ ۴۵‬كیلوگرم حشیش و مابقی دیگر انواع مخدربوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان كشفیات ‪ ۳۵‬درصد افزایش یافت.

وی خاطرنشان كرد: طی ایام نوروز امسال ‪ ۶۸‬مورد تصادف منجر به مجروحیت در حوزه درون شهری و یك هزار و ‪ ۶۸۳‬فقره تصادف خسارتی در این حوزه رخ داد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ‪ ۳۴‬و ‪ ۳۹‬درصد كاهش نشان می‌دهد.

زارعی به آمار تصادفات جرحی، خسارتی و فوتی در جاده‌های استان طی تعطیلات نوروز اشاره نكرد.

وی گفت: با توجه به همكاری مردم با پلیس و اجرای طرح برخورد قاطع با موتورسواران متخلف، در ایام نوروز امسال درصد تصادفات نسبت به سال قبل كاهش چشمگیری داشت.

این مسوول ادامه داد: در ایام نوروز امسال دو هزار و ‪ ۱۳۶‬دستگاه موتورسیكلت و ‪ ۶۵۶‬دستگاه خودروی به علت تخلف رانندگان آنها توقیف شدند.

وی با تاكید بر اجرای طرح ویژه برخورد با موتورسوران متخلف افزود: طرح مذكور با حضور ماموران راهنمایی و رانندگی و دقت نظر آنان در مناطق مختلف شهری امسال نیز ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان تهران اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی ‪۳۳۸‬ فقره جرم در حوزه سرقت در شهرستانهای این استان رخ داد كه سرقت از منازل با ‪ ۱۰۵‬فقره بیشترین آمار را به خود اختصاص داد.

وی گفت: میزان سرقت در شهرستانهای این استان طی تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ‪ ۱۷‬درصد كاهش یافت.

زارعی افزود: طی این مدت جرائم در شهرستانهای استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ‪ ۱۶‬درصد كاهش داشت.

وی، كشف دو مركز فساد، دو هزار و ‪ ۵۰۰‬بطری مشروبات الكلی، كشف یكهزار و ‪ ۶۰۰‬گیرنده امواج ماهواره، كشف شش قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ‪ ۳۷۹‬تن از ارذل واوباش را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان تهران در ایام نوروز برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha