سلامت نیوز  : مشاور وزیر بهداشت در امور پرستاری از برگزاری آزمون استخدامی پرستاران در ششم اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: فراخوان ثبت نام پرستاران برای شركت در آزمون استخدامی به زودی اعلام می‌شود.

دكتر محمدعلی چراغی در گفت‌وگو با  ایسنا، گفت: پیش از این، 29 بهمن ماه به عنوان تاریخ برگزاری آزمون استخدامی پرستاران پیشنهاد شده بود اما به دلیل تداخل این آزمون با آزمون‌های دستیاری، آخرین تاریخی كه فعلا برای برگزاری آزمون اعلام شده 6 اسفند ماه است.

وی با تاكید بر آن كه 23 هزار پرستار حتما باید تا قبل از پایان سال جاری جذب شوند، ادامه داد: در غیراین صورت سهمیه استخدام پرستاران سوخت می‌شود. بر این اساس در آزمون استخدامی 6 اسفند ماه تمام 23 هزار پرستار جذب خواهند شد. البته آمار دقیق آزمون مربوطه برای26 هزار و 600 نفر است كه حدود چهار هزار نفر آن مربوط به پرسنل بهداشتی و ... است.

به گفته مشاور وزیر بهداشت در امور پرستاری، پرستاران قراردادی و شركتی نیز می‌توانند در آزمون استخدامی 6 اسفند ماه شركت كنند به شرط آن كه دانشگاه مربوطه به ازای خروجی‌های قراردادی‌اش، جایگزین داشته باشد. مجوز مربوطه در این زمینه به دانشگاه‌ها داده شده است؛ چرا كه این 23 هزار پرستار باید به مجموعه پرستاران كشور اضافه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha