رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: گازوئیل و ماشین‌ها دو عامل آلودگی هوا هستند؛ نه می‌توانیم جلوی رفت و آمد ماشین‌ها را بگیریم و نه بدون گازوئیل می‌توانیم زندگی کنیم.

رییس سازمان محیط زیست: دعا کنیم «باد» بیاید

سلامت نیوز: رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: گازوئیل و ماشین‌ها دو عامل آلودگی هوا هستند؛ نه می‌توانیم جلوی رفت و آمد ماشین‌ها را بگیریم و نه بدون گازوئیل می‌توانیم زندگی کنیم.

به گزارش ایسنا، عیسی کلانتری در حاشیه اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی در ارتباط با موضوع آلودگی هوا، اظهار کرد: مشکل ما در ارتباط با گازوئیل است که باید اصلاح شود. گازوئیلی که می‌دهند ده‌ها برابر بیش از استانداردی که باید وجود داشته باشد، آلوده‌کننده است.

وی ادامه داد: وضعیت خودروهایمان را هم که می‌بینید. بیشتر آلودگی هوا مربوط به این دو موضوع یعنی گازوئیل و ماشین‌ها است.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: دولت چاره‌ای ندارد. اگر جلوی خودروها را بگیریم تا هوا را آلوده نکنند حمل و نقل از بین می‌رود. گازوئیل‌ها هم غیراستاندارد است. بالاخره باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: باید دعا کنیم باد بیاید تا آلودگی‌ها را جابجا کند وگرنه می‌توانیم بدون خودرو و بدون سوخت زندگی کنیم؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهزا هوش اوری ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    0 0
    انشالله بیاید ..ان هم از نظر وطوفان ........اول شما را ببرد با مدیران قبلی ......نیست و نابودتان کند .. با این بی تدبیری که عرض 37 سال جمعیت تهران را از 2 میلیون رساندی به 16 میلیونفقط به خاطر راهپیمایی .....میلیونی ...... با ساخت هزاران برج و بارو ...خود تهران کوهستانی بود و اطراف ان کوهای بلندی قرا دارد که نمی گذارد هوا جا به جا شود .شما هم شدید مزیت بر علت ....خود کرده راتدبیر نیست ..ان روز می بایستی فکر امروز را میکردید.تمام وزارتخانها و ادارات مهم و وووووهمه رادر تهران مستقر نمی کردید که اگر بلایی سر ان امد ایران نابود شود فقط تهران خراب شود..