چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در جاده ورامین و مرگ دو نفر خبر داد.

"قاتل خاموش" ۲ نفر را به کام مرگ کشاند

سلامت نیوز: سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در جاده ورامین و مرگ دو نفر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سید جلال ملکی  با اعلام گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در جاده ورامین درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:43 شب گذشته حادثه گازگرفتگی در یک واحد مسکونی در جاده ورامین، سه‌راه تقی‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: همسایه‌ها از عدم پاسخگویی ساکنان منزل نگران شده و با آتش‌نشانی تماس گرفته بودند که آتش‌نشانان به محض حضور در محل با تجهیزات موجود در واحد را باز کرده و با ورود به منزل با وضعیت کاملاً بی‌رمق و بی‌حال یک آقا و خانم میانسال مواجه شدند که هیچگونه علائم حیاتی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس این دو نفر تحویل آنها شدند که پس از معاینات اولیه مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

ملکی تصریح کرد: علت اصلی مرگ توسط کارشناسان پزشکی قانونی مشخص می‌شود اما با توجه به اینکه در و پنجره‌های این منزل بسته بود همچنین با توجه به روشن بودن دائمی بخاری و آبگرمکن با شعله زیاد و نقص در دودکشهای دو وسیله، به احتمال زیاد این افراد به علت گازگرفتگی جان خودشان را از دست داده باشند.

وی افزود: در نهایت در ساعت 22:18 محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد و آتش‌نشانان به ایستگاه‌شان بازگشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران متذکر شد: از هموطنان تقاضا می‌کنیم تا زمانیکه از وسایل شعله‌دار چه گرمایشی و چه غیرگرمایشی استفاده می‌کنند حتماً باید مسیر و راهی برای ورود هوای تازه به محیط در نظر بگیرند زیرا نبود راه مناسب باعث کاهش اکسیژن محیط و متعاقباً باعث تولید و انتشار گاز کشنده مونوکسیدکربن می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha