شمایی که جوانی سختی را گذرانده‌اید، احتمالا دوران پیری طولانی‌تری را پیش رو دارید.

کله‌شق‌ها بیشتر عمر می‌کنند!

سلامت نیوز: شمایی که جوانی سختی را گذرانده‌اید، احتمالا دوران پیری طولانی‌تری را پیش رو دارید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، لجبازی و سرسختی شما در سال‌های نوجوانی، ممکن است برای‌تان دردسرساز شود. نارضایتی خانواده از لجبازی‌های‌تان و آزمون و خطاهای فراوانی که شما را با تهدیدهای متعدد روبه‌رو می‌کند، روزهای جوانی‌تان را سخت و پرچالش می‌کند. اما این، همه ماجرا نیست. شمایی که جوانی سختی را گذرانده‌اید، احتمالا دوران پیری طولانی‌تری را پیش رو دارید.


محققان می‌گویند آدم‌های کله‌شق و لجبازی که حاضر نیستند از مواضع خود کوتاه بیایند، بیشتر عمر می‌کنند. به باور محققان، تخلیه هیجانی این افراد به ظاهر خودستا و خشن، باعث می‌شود که بار احساسات منفی را کمتر به دوش بکشند. گذشته از این، آنها اغلب همان‌طور که دوست دارند زندگی می‌کنند و حاضر نمی‌شوند در وضعیتی که از نظرشان ناخوشایند یا آزاردهنده است، ماندگار باشند.


این افراد، کمتر به آنچه که دیگران در مورد اقدامات و زندگی‌شان فکر می‌کنند، اهمیت می‌دهند و به همین دلیل، روابط شخصی و اجتماعی‌شان، کمتر به آنها استرس وارد می‌کند.
آدم‌های کله‌شق، شاید برای دیگران، آزاردهنده و گاهی غیرقابل‌تحمل به نظر برسند. اما واقعیت این است که خودشان، از زندگی‌شان راضی هستند و بیشتر از خجالتی‌هایی که براساس خواسته‌های دیگران زندگی‌شان را می‌گذرانند، عمر می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha