به گفته دبیر هیأت مدیره پرستاری تهران اوضاع و سیستم وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی امسال نسبت به سال های گذشته مناسب نبوده و به نظر می رسد امسال با توجه به مشخص نبودن لایحه مدیریت خدمات درمانی وضعیت اسفبارتری داشته باشد.

وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی نسبت به سال های گذشته وضعیت مناسبی ندارد

به گزارش سلامت نیوز محمد نظری اشتهاردی دبیر هیأت مدیره پرستاری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد لایحه خدمات مدیریت كشوری افزود: با توجه به مصاحبه مطبوعاتی ریاست جمهوری،‌با خبرنگاران و سخنان ایشان در مورد لایحه خدمات درمانی مبنی بر این كه این امر به دلیل ناهماهنگی بین بخشی و كشوری اجرا نمی شود این اصل مسكوت مانده است.
وی ادامه داد: با توجه به سخنان ریاست جمهوری و وزیر بهداشت و قولهای مساعد آنان در مورد افزایش حقوق پرستاران،‌ حق سختی و صعوبت كاری تا پایان سال 85 این امر نه تنها برای پرستاران بلكه در هیچ كدام از دستگاه های دولتی كشور به اجرا درنیامده است.
دبیر هیأت پرستاری پیش بینی كرد؛ با توجه به این كه سرانه درمان امسال 3700 تومان در نظر گرفته شده است و تحت فشار قرار گرفتن تمامی دانشگاه های علوم پزشكی و بیمارستان ها به همین علت به نظر می رسد وضعیت سیستم بهداشتی و درمانی نسبت به سال های گذشته وضعیت اسفباری داشته باشد.
وی تاكید كرد: با اعمال و تصمیمات صورت گرفته به نظر می رسد سال 86 سال خوبی در زمینه درمان و وضعیت بهداشتی در كشور نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha