فوق تخصص جراحی پلاستیک ضمن هشدار در مورد جوان‌سازی صورت توسط افراد غیر متخصص گفت: افتادگی پلک، دوبینی، غیر قرینگی پلک و حتی کوری از جمله عوارض عمل‌های زیبایی توسط افراد غیر حاذق و غیر متخصص است.

هشدار در مورد جوان‌سازی صورت توسط افراد غیر متخصص

سلامت نیوز:فوق تخصص جراحی پلاستیک ضمن هشدار در مورد جوان‌سازی صورت توسط افراد غیر متخصص گفت: افتادگی پلک، دوبینی، غیر قرینگی پلک و حتی کوری از جمله عوارض عمل‌های زیبایی توسط افراد غیر حاذق و غیر متخصص است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علیرضا صابری، در کنگره جراحی پلاستیک اظهار داشت: امروزه در جامعه ما افراد زیادی برای انجام برخی عمل‌های زیبایی به طور مثال زیبایی از طریق لیزر به افراد غیر متخصص مراجعه می‌کنند که افتادگی پلک، دو بینی، غیرقرینگی از جمله عوارض عملهای زیبایی غیرجراحی توسط افراد غیر حاذق برای آنها به همراه دارند که تعداد زیادی از این عوارض جبران ناپذیر است.

وی افزود: تزریق فیلر و بوتاکس از جمله عمل‌های زیبایی غیر جراحی بوده که عوارض زیادی می‌تواند در صورت انجام آن توسط افراد غیر متخصص به همراه داشته باشد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک با بیان اینکه هرگونه عمل زیبایی ممکن است با عوارضی همراه باشد و برای همین باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا عارضه را بتوان پیشگیری یا برطرف کرد، گفت: مردم باید در این زمینه هوشیاری کامل داشته باشند و عمل زیبایی خود را تنها توسط پزشکان حاذق انجام دهند.

دبیر اجرایی کنگره جراحی پلاستیک ادامه داد: افتادگی پلک، دوبینی، غیر قرینگی پلک از جمله عوارض موقتی این عمل های زیبایی بوده که تا حدود زیادی نیز قابل پیشگیری است. همچنین در مورد فیلرها باید توجه داشت که در واقع این مواد پرکننده لاغری پوست بوده و برای رفع پیری و جوان سازی استفاده شده که در صورت استفاده توسط افراد غیر متخصص می‌تواند منجر به عارضه فرد شود.

صابری اضافه کرد: جوان سازی صورت به روش،های غیرجراحی از جمله از طریق لیزر و یا تزریق فیلر می توانند محقق شود بنابراین هر دو این موضوع در کنگره جراحی پلاستیک توسط اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جوانسازی پوست با استفاده از نخ نیز امروزه با اقبال زیادی مواجه شده است گفت: لیفت صورت از طریق نخ در صورتی که توسط فرد غیرمتخصص و متبحر انجام نگیرد انواع عفونت‌ها، واکنش حساسیتی و آلرژی را نیز برای فرد به همراه دارد. همچنین سبب اتروفی صورت و غیر قرینگی آن خواهد شد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک  خاطرنشان کرد: جوانسازی صورت امروزه امکانپذیر بوده ولی این کار حتماً باید توسط فرد دوره گذرانده و متخصص صورت گیرد و همین موضوعات در کنگره جراحی پلاستیک مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و جدیدترین دستاورد ها در این زمینه به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha