سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه پرونده حادثه قطار برخورد تبریز - مشهد هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است، گفت: البته پرونده معطل نمانده است.

پرونده حادثه برخورد قطار تبریز- مشهد هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است

سلامت نیوز:سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه پرونده حادثه قطار برخورد تبریز - مشهد هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است، گفت: البته پرونده معطل نمانده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حادثه برخورد قطار تبریز - مشهد، اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه بسیار دلخراش تعدادی از هم‌وطنانمان مجروح و تعدادی هم جان باختند.

وی گفت: در خصوص مصدومین پرونده باید نظر نهایی پزشک داده شود که مشخص شود میزان مصدومیت چقدر است و آیا این افراد به صورت کامل بهبود پیدا می کنند یا خیر. در خصوص افرادی هم که جان باختند، سازمان‌های مربوطه و وزارتخانه‌ها با خانواده آنها در نحوه پیگیری پرونده در حال تعامل هستند.

محسنی‌اژه‌ای با بیان این که این پرونده هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است، تصریح کرد: البته پرونده معطل نمانده است. افرادی که به عنوان مباشر متهم بودند و قصور کرده بودند، مورد رسیدگی قرار گرفتند و در خصوص مسببین پرونده موضوع در صلاحیت تهران بود که این موضوع در تهران در حال رسیدگی است، در خصوص مسببین افرادی در رده‌های مختلف بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha