مسئول پیگیری پرونده کودکان کار مفقودی از تشکیل چندین تیم ویژه برای پیگیری سرنوشت شش کودک گمشده خبر داد.

آخرین خبر از سرنوشت 6 کودک کار گمشده

سلامت نیوز: مسئول پیگیری پرونده کودکان کار مفقودی از تشکیل چندین تیم ویژه برای پیگیری سرنوشت شش کودک گمشده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، این مسئول انتظامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این تیم‌ها در استان‌های مختلف و از جمله دو استان سمنان و تهران پیگیر سرنوشت کودکان مفقودی هستند.

وی در خصوص آخرین خبر از سرنوشت این کودکان گفت: هنوز خبر تازه‌ای در این ارتباط وجود ندارد و همکاران ما در حال پیگیری پرونده هستند و در صورت دریافت خبر جدیدی مراتب را از طریق مجاری قانونی اعلام می‌کند.

مسئول پیگیری پرونده کودکان کار مفقودی در گرمسار از اعلام راه‌های ارتباطی برای کمک به پیداشدن این کودکان خبر داد و افزود: هموطنان و همشهریان در صورت اطلاع از وضعیت این کودکان می‌توانند مراتب را با همکاران ما در نیروی انتظامی و خصوصا نیروی انتظامی گرمسار و یا شماره همراه ۰۹۱۲۴۳۱۵۴۳۶ در میان بگذارند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان از مفقود شدن شش کودک ساکن گرمسار در تهران خبر داد.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان طی اطلاعیه‌ای که در سایت اطلاع‌رسانی این نیرو منتشر شده پیرامون چگونگی مفقود شدن این کودکان آورده است: دو پسر و چهار دختر ، سه تا ۱۲ ساله از دوخانواده تبعه افغان روز ۱۲ فروردین ساعت ۸ شب در حالی که والدین در منزل حضور نداشتند با یک دستگاه خودروی سواری به سمت تهران حرکت کرده و در یکی از میادین تهران پیاده شدند.

والدین این کودکان در ساعت ۲۰:۳۰ ، ۱۳ فروروین با حضور در کلانتری ۱۱ گرمسار فقدان فرزندان خود را اعلان نموده و بلافاصله با توجه به خردسال بودن کودکان و حساسیت خبر، این موضوع به جد در دستور کار پلیس گرمسار قرار گرفته و با تشکیل کار گروهی متشکل از پلیس اطلاعات و آگاهی استان و فرماندهی شهرستان گرمسار تشکیل و این مسئله به صورت جدی در دست پیگیری قرار گرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: محمد ۱۲ ساله که برادر بزرگتر است چند ماه قبل نیز به تهران فرار کرده و مشغول تکدی‌گری بوده که توسط شهروندان به اورژانس اجتماعی تحویل و پس از آن تحویل خانواده خود در گرمسار شده است.

همچنین بر اساس اظهارات خانواده و راننده خودرویی که کودکان را به تهران برده و سوابق این فرزند ارشد خانواده به نظر می‌رسد این شش کودک به منظور کسب درآمد از راه تکدی گری به تهران عزیمت کرده باشند.

نیروی انتظامی استان سمنان اعلام کرده پلیس آگاهی استان سمنان عکس و مشخصات آنان را به سراسر کشور اعلام و به صورت جدی در حال پیگیری موضوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha