دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با بیان اینکه که دانشگاه‌های اهواز و تبریز در مقطع کارشناسی ارشد مامایی دانشجو جذب می‌کنند، از پذیرش دانشجویان مامایی در مقطع دکتری تخصصی در حوزه بهداشت باروری خبر داد.

جذب دانشجوی مامایی در مقطع دکتری تخصصی

سلامت نیوز:دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با بیان اینکه که دانشگاه‌های اهواز و تبریز در مقطع کارشناسی ارشد مامایی دانشجو جذب می‌کنند، از پذیرش دانشجویان مامایی در مقطع دکتری تخصصی در حوزه بهداشت باروری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، جمشید حاجتی دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت در مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما با اشاره به اینکه مباحث آموزشی مقاطع رشته مامایی در وزارت بهداشت توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی بهداشت و تخصصی تعیین می شود، اظهار داشت: مقاطع مختلف رشته مامایی عمدتا به وسیله هیات ممتحنه و برنامه ریزی رشته مامایی (هیات بورد مامایی) نظارت، هدایت و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با تاکید بر آموزش بالین محور، گفت: در تلاش هستیم که معضلات آموزشی را در دانشکده‌ها و بیمارستان‌های آموزشی کاهش داده و موانع را برطرف کنیم. بر همین اساس، لازم است که آموزش کامل در بالین و بیمارستان آموزشی داشته باشیم. همچنین پیرامون این موضوع با هیات مامایی بالینی رایزنی هایی صورت گرفته است.

حاجتی در پایان تصریح کرد: با حوصله، تدبیر، رعایت انصاف و انجام نظارت از سوی حوزه‌های مختلف آموزش، مشکلات حل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha