دیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف برای بازنشستگان و مستمری بگیران در سال‌جاری خبر داد.

ارائه تسهیلات کم بهره به بازنشستگان تأمین اجتماعی

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف برای بازنشستگان و مستمری بگیران در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، سید تقی نوربخش افزود: با توجه به اینکه حقوق و دستمزد اغلب بازنشستگان کفاف هزینه‌های زندگی آنها را نمی‌دهد به همین دلیل ما نیز سعی کرده‌ایم با ارائه تسهیلاتی به آنها بخشی از این کسری‌ها را جبران کنیم. وی تأکید کرد: در بودجه سال ۹۷ سازمان تأمین اجتماعی، ۶۰۰ میلیارد تومان به‌عنوان تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری بگیران اختصاص یافته است که این اعتبار در قالب وام‌های کم بهره، مسکن اجتماعی و... پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به امکانات رفاهی که برای بازنشستگان اختصاص یافته نیز اشاره و اظهار کرد: همچنین امسال حدود ۱۱۰ میلیارد تومان نیز برای سفرهای زیارتی مستمری بگیران و خانواده‌های آنها اختصاص یافته است که این بودجه نسبت به سال قبل افزایش داشته است. نوربخش گفت: در سال‌جاری تعداد بیشتری از بازنشستگان می‌توانند از سفر زیارتی مشهد در طرح کرامت استفاده کنند که افرادی که تاکنون استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار دارند. وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات سال ۹۷ ارائه تسهیلات به بازنشستگان برای خرید کالای ایرانی است، افزود: این اقدامی است که در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت گرفته است که بزودی پرداخت آن نیز آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha