وزیر بهداشت به همکاری پلیس فتا و وزارت ارتباطات و قوه قضاییه برای جلوگیری از فروش داروها و مکمل های غیر بهداشتی و بعضاً خطرناک از طریق ماهواره اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر بین قوا و وزارتخانه‌ها از تبلیغ این داروها جلوگیری شود.

جلوگیری از فروش داروها و مکمل‌های غیر بهداشتی ماهواره ای

سلامت نیوز: وزیر بهداشت به همکاری پلیس فتا و وزارت ارتباطات و قوه قضاییه برای جلوگیری از فروش داروها و مکمل های غیر بهداشتی و بعضاً خطرناک از طریق ماهواره اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر بین قوا و وزارتخانه‌ها از تبلیغ این داروها جلوگیری شود.
                                                                                                   
                                                                                                                                                             
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،وزیر بهداشت در حاشیه همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت و درمان ناجا در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم نامه امروز عمدتا در بخش پیشگیری تهیه و تدوین شده است؛ به خصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و بیماری‌هایی که از طریق افرادیکه به صورت قاچاق از مرز عبور می‌کنند، منتقل می‌شود.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: سعی داریم به مرز نشین‌ها و حاشیه نشین‌ها کمک کرده و از وقوع آسیب‌های سخت اجتماعی در بین آن‌ها جلوگیری و پیشگیری کنیم .به نظر می‌رسد اگر این کمک رسانی‌ها یک پارچه شود بخصوص در کمک رسانی‌های اورژانسی به توفیقات بیشتری خواهیم رسید.

وی گفت: ما در قالب این تفاهم نامه باید خدماتی را به ماموران ناجا ارایه دهیم و جدا از این از هیچ کوششی برای کمک به ناجا دریغ نخواهیم کرد.

وزیر بهداشت در پاسخ به خبرنگار میزان درباره تجمیع شماره‌های امدادرسان و پاسخگویی همه آن‌ها از طریق ۱۱۰ گفت: به نظر من این اتفاق خوبی است، اما نظر نهایی را مجلس تشخیص می‌دهد. آنچه مشخص است این است که هم ما و هم ناجا از تجمیع شماره های  تماس‌ استقبال می‌کنیم.
 
قاضی زاده همچنین در سخنانی به همکاری پلیس فتا و وزارت ارتباطات و قوه قضاییه برای جلوگیری از فروش داروها و مکمل های غیر بهداشتی و بعضاً خطرناک از طریق ماهواره اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر بین قوا و وزارتخانه‌ها از تبلیغ این داروها جلوگیری شود.

وزیر بهداشت درباره ساماندهی ناصر خسرو نیز گفت: خوشبختانه ناصر خسرو به عنوان محلی برای فروش دیگر مشهور نیست، در حال حاضر ۷۰ درصد داروها فراهم است و داروهایی که خارج از چرخه توزیع می شود قاچاق است و قطعا باید اصالت آن تایید شود. در غیر این صورت مردم می‌دانند که استفاده از این داروها عواقب بدتری دارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha