سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 243978

برداشت غیر قانونی شن و ماسه باعث تخریب محیط‌زیست رودخانه‌ها می‌شوند.

برداشت‌کنندگان شن و ماسه بلای جان رودخانه‌ها

سلامت نیوز:برداشت غیر قانونی شن و ماسه باعث تخریب محیط‌زیست رودخانه‌ها می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، «سعدی»، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فومن گفت: رودخانه‌های شهرستان فومن با حساسیت ویژه‌ای تحت پایش اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان قرار دارند.

وی افزود: نسبت به منع قانونی هرگونه دست‌اندازی و یا تخریب محیط زیست رودخانه‌ها و برداشت غیر قانونی شن و ماسه از آن‌ها اطلاع‌رسانی عمومی شده است و نسبت به مخربین محیط‌زیست رودخانه‌ها و برداشت‌کنندگان شن و ماسه غیرمجاز اقدامات قانونی باز دارنده اعمال می‌شود.

سعدی تصریح کرد: دو متخلف که با برداشت غیرقانونی شن و ماسه باعث تخریب محیط‌زیست رودخانه‌های شهرستان فومن شده بودند به 16میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس محکوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد که در حین برداشت غیرقانونی شن و ماسه و تخریب و دگرگونی محیط زیست اراضی و یا رودخانه‌های شهرستان فومن، توسط نیروهای یگان حفاظت اداره محیط‌زیست شهرستان فومن توقیف شده و پرونده تخلف این افراد جهت رسیدگی به دستگاه محترم قضایی ارسال و با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست، به جرم تخریب محیط‌زیست و دگرگونی اکولوژیک رودخانه‌ها و برداشت غیر مجاز شن و ماسه به پرداخت 16میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس محکوم شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha