‌جمعی از اهالی روستای خشک آباد از توابع بخش بندزرک میناب در اعتراض به قطعی 8 روزه آب در این روستا، جلوی آبفار تجمع کردند و خواستار حل مشکل بی آبی در این روستا شدند.

قطعی ۸ روزه آب شرب در روستای خشک آباد میناب و اعتراض مردم روزه دار

سلامت نیوز:‌جمعی از اهالی روستای خشک آباد از توابع بخش بندزرک میناب در اعتراض به قطعی 8 روزه آب در این روستا، جلوی آبفار تجمع کردند و خواستار حل مشکل بی آبی در این روستا شدند.


‌به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،‌ همه ساله در ایام گرم سال مشکل کمبود آب و تنش آبی یکی از مشکلات بزرگ پیش روی مردم و مسئولان در روستاهای شهرستان میناب است و این مشکل در بعضی از روستاها و مناطق جزئی و در برخی مناطق حادتر و شدیدتر است.

رئیس شورای اسلامی روستای خشک آباد میناب، گفت: سالیان درازی است که این روستا با مشکل کمبود و یا بعضا نبود آب دست و پنجه نرم می‌کند.

حسن ذاکری نژاد به مکاتبات انجام شده طی این مدت حتی با دفتر ریاست جمهوری و وزارت نیرو نیز اشاره و  اظهار کرد: این مشکل همیشه گریبان اهالی این روستا را گرفته بود که طی چند ماه اخیر دیگر به اوج خود رسیده است و مردم به صورت شبانه اندک آبی را برای شرب خود تامین می‌کردند.

وی افزود: این وضعیت از طی روزهای اخیر به اوج خود رسید تا جایی که اکنون ۸ روز است حتی یک قطره آب به این روستا نیامده است.

ذاکری نژاد خاطر نشان کرد: طی مکاتباتی که با آبفار میناب نیز داشتیم  آنها کتبا اعلام نمودند که آب و فاضلاب روستایی در خصوص تامین آب شرب اهالی روستای خشک آباد هیچ کمکی نمی‌تواند بکند.

 اهالی روستای خشک آباد میناب از اوایل صبح روز یکشنبه ششم خرداد ماه در اقدامی اعتراض گونه به قطعی 8 روزه آب شرب در این روستا، جلوی آبفار میناب تجمع کرده و خواستار رفع این مشکل هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha