رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق توافقی که با شهرداری تهران شده است جمع آوری کودکان خیابانی و متعادان متجاهر تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

تداوم جمع‌آوری کودکان خیابانی تا پایان تابستان

سلامت نیوز:رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق توافقی که با شهرداری تهران شده است جمع آوری کودکان خیابانی و متعادان متجاهر تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ، با اشاره به توافق سازمان بهزیستی با شهرداری تهران درخصوص برخورد با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در این زمینه هفته گذشته جلسه‌ای را با مسئولان شهری داشتیم و به توافقات خوبی نیز رسیدیم.

وی تصریح کرد: موضوع کودکان کار و خیابانی، متکدیان و همچنین تردد معتادان متجاهر از جمله مشکلات شهر تهران است که چهره شهر را نامناسب کرده است و بر همین اساس سازمان بهزیستی بنا دارد با همکاری سایر بخش‌ها، اقداماتی را درخصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام دهد.

محسنی بندپی گفت: جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی با توجه به توافق صورت گرفته با شهرداری تهران در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است ضمن اینکه در این بخش سازمان‌های غیردولتی و نیروی انتظامی نیز وظایفی را برعهده دارند.


رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: با توجه به شروع فصل تابستان،‌ قاعدتا تعداد کودکان خیابانی در سطح شهر افزایش می‌یابد و به همین جهت برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی نیز در این زمینه سرعت بیشتری خواهد داشت. به طوری که با توجه به توافق صورت گرفته، کودکان خیابانی اتباع بیگانه در اختیار وزارت امور خارجه قرار می‌گیرند تا هر چه سریعتر به کشورشان بازگردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha