در هفته گذشته دو نقطه در شمال تالاب هورالعظیم در بخش ایران دچار آتش‌سوزی شد که در اثر آن حدود ۱۸۰۰ هکتار از این تالاب بخش ایران در آتش سوخت که تا چندین روز آسمان خوزستان را دود فرا گرفته بود. شدت گرمای این آتش سوزی به نحوی بود که گاومیش‌ها و برخی احشام در دشت آزادگان نیز دچار آسیب شدند.

تصاویر | گاومیش‌هایی که در آتش تالاب هورالعظیم سوختند (۱۴+)

سلامت نیوز:  در هفته گذشته دو نقطه در شمال تالاب هورالعظیم در بخش ایران دچار آتش‌سوزی شد که در اثر آن حدود ۱۸۰۰ هکتار از این تالاب بخش ایران در آتش سوخت که تا چندین روز آسمان خوزستان را دود فرا گرفته بود. شدت گرمای این آتش سوزی به نحوی بود که گاومیش‌ها و برخی احشام در دشت آزادگان نیز دچار آسیب شدند.

به گزارش سلامت نیوز،این در حالی است که «ناظم ثبوتی»، فرماندار هویزه خبر سوختگی گاومیش ها برا اثر گرمای ناشی از آتش سوزی در تالاب هورالعظیم را روز گذشته تکذیب کرده است.

«ناظم ثبوتی»،در گفت و گویی با اعتماد، با تكذیب آسیب دیدن گاومیش‌ها بر اثر شدت گرمای آتش هورالعظیم، «بعد از انتشار این عكس‌ها در فضای مجازی این موضوع را شخصا پیگیری كردم و بعد از بررسی‌های فراوان متوجه شدیم حدود ٥ ماه قبل در جریان یك نزاع خانوادگی در یكی از شهرهای مجاور هویزه، یكی از خانواده‌ها شبانه اصطبل طرف مقابل را آتش زده و بر اثر این اتفاق به گاومیش‌ها آسیب رسیده است.»

منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha