رئیس سازمان امور اجتماعی کشور درباره اخبار حواشی زائران عراقی در ایران گفت: جسته گریخته از سال‌های پیش شاید مواردی گزارش شده است اما اینکه این موضوع فرآیند سازماندهی شده و شبکه ای باشد درست نیست و مقامات استانی هم صحت این خبر را تایید نکرده‌اند و ما شاهد فعالیت سازماندهی شده در این حوزه نیستیم.

واکنش وزارت کشور به شایعه استفاده ابزاری زوار عراقی از زنان ایرانی

سلامت نیوز: رئیس سازمان امور اجتماعی کشور درباره اخبار حواشی زائران عراقی در ایران گفت: جسته گریخته از سال‌های پیش شاید مواردی گزارش شده است اما اینکه این موضوع فرآیند سازماندهی شده و شبکه ای باشد درست نیست و مقامات استانی هم صحت این خبر را تایید نکرده‌اند و ما شاهد فعالیت سازماندهی شده در این حوزه نیستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،تقی رستم‌وندی،رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در حاشیه صد و پنجاهمین جلسه شورای اجتماعی کشور در پاسخ به این سوال که آیا حضور زائران عراقی در مشهد پیامدهای منفی دارد، گفت: امروزه در شرایطی هستیم که یک جبهه رسانه ای منسجم مشغول عملیات روانی در کشور هستند و این موضوع را باید تمام رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مدنظر قرار دهند که هر خبری ظرفیت این را دارد که تبدیل به یک عملیات روانی بزرگ شود.

وی ادامه داد: جسته گریخته از سال‌های پیش شاید مواردی گزارش شده است اما اینکه این موضوع فرآیند سازماندهی شده و شبکه ای باشد درست نیست و مقامات استانی هم صحت این خبر را تایید نکرده‌اند و ما شاهد فعالیت سازماندهی شده در این حوزه نیستیم. در حقیقت امکان دارد در هر کشوری حضور گردشگران موجب پیامدهای منفی اجتماعی و یا مثبت در حوزه اقتصادی باشد ، امکان دارد به صورت موردی مواردی از پیامدهای اجتماعی منفی را شاهد باشیم که با این موضوع هم از طریق دستگاه‌های قضایی و انتظامی برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha