معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ٣ در مورد ادعای بریده شدن گوش یکی از کودکان زباله‌گرد توسط پیمانکاران شهرداری گفت: در صورت اثبات موضوع با فرد خاطی به شدت و بدون اغماض برخورد می‌شود‌.

شهرداری به دنبال عامل بریدن گوش کودک زباله‌گرد

سلامت نیوز:معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ٣ در مورد ادعای بریده شدن گوش یکی از کودکان زباله‌گرد توسط پیمانکاران شهرداری گفت: در صورت اثبات موضوع با فرد خاطی به شدت و بدون اغماض برخورد می‌شود‌.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از جهان صنعت ،عدالت امیرخانی در مورد کلیپ منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که کودکی زباله‌گرد ادعا می‌کند پیمانکار شهرداری منطقه ۳ تهران گوش او را با تیغ بریده است اظهار کرد: در مورد این کلیپ که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است، تاکنون هیچ‌گونه مراجعه و شکایتی از سوی کسی به شهرداری نداشتیم و ما هم از طریق شبکه‌های اجتماعی در جریان این موضوع قرار گرفتیم و دستور پیگیری این موضوع را دادیم‌.


معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ٣ اضافه کرد: در اولین گام باید این کودک را پیدا کنیم تا جزییات ماجرا را از زبان خودش بشنویم که تا این لحظه پیگیری‌های ما برای یافتن این کودک بی‌نتیجه بوده است، از همین‌رو از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از این فرد، او را به شهرداری منطقه ۳ معرفی کنند یا اینکه با اعلام محل اسکانش ما به آنجا برویم‌.


امیرخانی تاکید کرد: هر چند تا زمان روشن شدن موضوع نمی‌شود اظهارنظر دقیقی انجام داد اما باید بگویم که حفظ حرمت شهروندان از اصول اصلی ماست و در صورت اثبات موضوع با فرد خاطی برخورد شدید و بدون اغماض خواهد شد و پرونده‌اش نیز به مراجع قضایی ارسال می‌شود‌. همچنین روند پیگیری‌ها و جزییات کار را به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha