عضو شورای شهر تهران گفت: مافیای زباله هر روز درآمد تعداد زیادی از این کودکان را غارت می‌کند و شرایط زیست تاسف باری برای آنها فراهم کرده است امیدوارم با دستور رئیس جمهور، وزیر اطلاعات و فرمانده ناجا با مسببین برخورد شود.

مافیای پسماند درآمد کودکان را غارت می‌کند/القای ترس و نمایش قدرت بی‌حدوحصر فساد

سلامت نیوز:عضو شورای شهر تهران گفت: مافیای زباله هر روز درآمد تعداد زیادی از این کودکان را غارت می‌کند و شرایط زیست تاسف باری برای آنها فراهم کرده است امیدوارم با دستور رئیس جمهور، وزیر اطلاعات و فرمانده ناجا با مسببین برخورد شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، صبح امروز در جریان هشتادوسومین جلسه شورای شهر تهران مجید فراهانی (عضو شورای شهر) فیلم کودکی که گوشش توسط پیمانکاران شهرداری بریده شده بود را در صحن شورای شهر تهران به نمایش گذاشت.

پس از پخش فیلم، فراهانی گفت: دیروز عوامل فاسد مافیای زباله برای حفظ منافع مالی خود و القای ترس و نمایش قدرت بی‌حد و حصر فسادشان گوش یک کودک محروم و بی‌پناه را بریدند تا لوح خیانت خود را در پیوند با بخشی از بدنه فاسد شهرداری به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: واقعا باید پرسید به کدامین گناه فرزندان و کودکان بی‌گناه ما این چنین عقوبت می‌بینند.

وی به علت این رخداد غیرانسانی از همه شهروندان عذرخواهی کرده و افزود: به این فرزند بی‌پناه قول می‌دهم تا آخرین لحظه پیگیر احقاق حقوقش باشم.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر با بیان اینکه پیش از این در این خصوص تذکر داده است، گفت: این مافیا هر روز درآمد تعداد زیادی از این کودکان را غارت می‌کند و شرایط زیست تاسف باری برای آنها فراهم کرده است امیدوارم با دستور رئیس جمهور، وزیر اطلاعات و فرمانده ناجا با مسببین برخورد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha